Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamchatka Bjørn
#1
Så kan krisen vist mærkes i de fjerneste egne af kloden..[B)]

Har netop modtaget tilbud på 14 dages jagt, alt incl : 55.000 kr

(normalpris ca 70.000 - 80.000 kr )[xx(]

Senere korrespondance klarlagde, at kunderne er tilbageholdende, specielt amerikanerne...

Så nu er muligheden for en Kam`bjørn, hvis man ikke lige ved`, hvad man skal stille op, med alle de penge, man for tilbage den 12 marts..
[Wink]....

Ydmygst....DIB

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"
Svar
#2
Og hvem tilbyder det til 55.000,- ??
Svar
#3
Hvis det er derovre kan det vel næsten ikke være andre end Profihunt[?][?]

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Gammeltoft

Hvis det er derovre kan det vel næsten ikke være andre end Profihunt[?][?]

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"


kender dem ikke Henrik, fortæl mere!!
Svar
#5
ok - har googlet dem..
Svar
#6
Iflg meldinger fra folk der har "brugt" dem er det nogle gangstere[xx(]

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#7
ja, skidt med det. Nu har jeg jo alligevel også booket på Alaska Peninsula..[Smile]
Svar
#8
Jep...det er Profihunt, deres amerikanske sælger Dennis..
Profihunt har gode reference lister og leverer varen - mange af vores fælles bekendte, Gammeltoft, har "rejst" med dem uden at vide det, når de tog østpå efter f.eks.....Ibex [Wink]
Tjek deres ref. liste hvis det har interesse..her vil man bla finde formanden for bestyrelsen for Nordisk Safari Klub, men også Dralfer har været igennem Profihunt..[8D]...
Rigtig mange danske bureauer - hvilket er helt normalt - benytter de national hjemhørende bureauer, når de "betræder" deres jorde..[8D]

Ydmygst..DIB

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"
Svar
#9
Inden rygterne kører...så var det ikke ligefrem Kam`bjørnen jeg korresponderede med Dennis om, men vi kom til at tale om krisen, jagtbranchen etc ( uanset 55 kilo eller 80... så har jeg sgu ikke lige guldet til sådan en tur..[Big Grin][Wink] )

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)