Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Børn finder våben i skov.
#1
http://amtsavisen.dk/apps/pbcs.dll/artic...48809/1026

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#2
Ja, der er nogen der er heldige[:0], nu har jeg i Odin ved hvor mange år, rendt utallige kilometer i en Thors velsignelse af skove og jeg har aldrig fundet så meget som en proppistol[xx(][Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#3
Men deet har jej! Da jeg var 10-11 år (1965-66) fandt jeg en gummiagtig sæk i en opdæmmet sø/å (i skoven ved Blegen/Vordingborg/Vintersbølle), i den sæk var der en tysk gasmaske, en tysk officers-uniform m/kasket samt en Luger pistol. Fundet blev afleveret af min far på Vordingborg Politistation.

Findested 54°59'38.31"N - 11°57'41.74"Ø Google Earth




Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#4
Citat:quote:

Ja, der er nogen der er heldige, nu har jeg i Odin ved hvor mange år, rendt utallige kilometer i en Thors velsignelse af skove og jeg har aldrig fundet så meget som en proppistol



Kima så kan du lære at gå pænt og stille, i stedet for at styrte afsted [Wink][Big Grin] Så måske du også er heldig [Wink][Smile]

Mvh farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#5
Tjaaaae, når jeg er i skoven bevæger jeg mig aldrig hurtigere end almindelig til halvsløv ganghastighed, og for en sikkerheds skyld forresten da heller ikke udenfor skoven. Men jeg har da heller aldrig fundet skydevåben af den grund.

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)