Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
17 årige dræber 16 menesker i tyskland
#1
Jeg så lige på tysk TV at en 17 år gammel dreng har dræbt 16 mensesker derunder flere skolebørn!Drengen har haft adgang til familiens legale våben.Drengen er blevet skudt efter en længer flugt af politiet!

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.ph...83065.html

Frygtelig mine tanker er hos dem som er berørt.
Pas på jeres børn hold øje med dem og elske dem.

Lille

The Blaser R-93 is nothing more than an overcomplicated piece of expensive junk. Owners of this glorified toy think it’s a rifle."
[Image: 1892659.gif]
Hilsen Lille

Svar
#2
som forventet køre allerede få timer efter tragedien diskussionen om et strammerVåben lovgivning i skal vide de er valgår i tyskland men der langtfra alle som hopper med på vognen!

http://www.spiegel.de/politik/deutschlan...35,00.html

Lille

The Blaser R-93 is nothing more than an overcomplicated piece of expensive junk. Owners of this glorified toy think it’s a rifle."
[Image: 1892659.gif]
Hilsen Lille

Svar
#3
Jamen vi må da lige give vores mening til kende.[Sad!]

http://www.tagesschau.de/inland/waffenrecht100.html

MVH
Mugge
MVH
Mugge

Svar
#4
Der er sgu skræmmende dødt løb...[Sad!][xx(][Sad!][xx(][Sad!][xx(]

--
mvh M@X.
Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun
[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#5
Det er jo en af den slags "primitive" forespørgsler som også ses fra journalister på strøget:

Spørger du en tilfældig borger om han, set i lyset af den seneste forbrydelse, gerne ser mere kamera-overvågning på gaderne, vil en stor del svare: "Ja, det vil da være godt hvis det kan forhindre flere forbrydelser, det vil jo ikke genere mig"

Så snart det bliver mere nuanceret, så det kunne være onkel Ole der skal aflevere sine haglbøsser, så forandrer billedet sig..
.... Forhåbentlig .....[V]

Herhjemme var politiets reaktion jo forbilledlig: 'Uddan ALLE betjente til at reagere rigtigt i tilfælde af en "skoleskydning"

Og så var det måske på sin plads at få lavet noget ordentligt forskningsarbejde i hvorfor disse unge mennesker pludselig går amok på den måde.
Hvis de ikke har adgang til skydevåben går det vel bare som i Japan, man griber en bunke stor skarpe køkkenknive... DE bliver næppe forbudt foreløbig[Wink]

Med andre ord... Amokløberen selv (hvis han/hun stadig er i live) og hans familieforhold og omgangskreds skal endevendes og undersøges i h&R så man måske kan identificere hvor filmen knækkede...
ALT skal ud af skabene (og de aflåste kældre[xx(])og rystes, så man kan se om der falder noget grimt ud...

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu snart med .17 Mach 4 ...
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)