Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
amok med haglgevær
#1
http://news.dk/Indland/1248051/To_m_hoej...gevaer.htm

Til alles lettelse[}Smile] kan jeg medele at det ikke er mig[Big Grin]

Mvh Bo
Svar
#2
To meter høj og fedladen.

Bortset fra højden, så passer signalementet jo med skræmmende præcision på M@X!!!

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#3
Der er en fejl i artiklen. Der skal stå "toogtyve centimeter høj"

--
mvh M@X.
Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun
[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#4
Naa omtrent samme størrelse som Høgh men de passer ikke med at være fedladne han er jo så tynd og spinkel at han kan klæde om bage ved en lygtepæl uden at man opdager de!

Lille

The Blaser R-93 is nothing more than an overcomplicated piece of expensive junk. Owners of this glorified toy think it’s a rifle."
[Image: 1892659.gif]
Hilsen Lille

Svar
#5
Nå ja nu er det jo i Fredericia, men havde det været i København var det jo en del af normalbilledet.

Det er helt sikkert ikke nogen på dette forum, vi er alle for nærige til at oversave, selv den ringeste haglspreder [Wink]

Mvh. AB
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#6
Jeg havde fri den dag og min SKB er for god til en vinkelsliber.[Big Grin][Big Grin]

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by langebo

http://news.dk/Indland/1248051/To_m_hoej...gevaer.htm
Til alles lettelse[}Smile] kan jeg medele at det ikke er mig[Big Grin]
Mvh Bo



Hmm. du var ellers mit første bud [Big Grin]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)