Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Placering af bipod
#1
Er det bare mig eller er det fjollet at lave en riffel der ligner noget der skal ramme det, den sigter på og så placere bipoden yderst på løbet?
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.as...d=59318424

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#2
Jeg tror godt nok den er svær at få en tilladelse til, efter alt det man har hørt med betjente der går i baglås, bare de høre ordene "sort skæfte".

Mvh
Jonas
Svar
#3
En af mine kammerater ønskede sig en, fandt en på New Zealand og søgte om tilladelse hos det Ålborgensiske politi og fik et nej.

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#4
Det er ikke på grund af udseenet at folk får nej. En Draganov er semiautomatisk - dog burde folk dog heller ikke få nej af den grund.
For at års tid siden stod der 2 stk. i Østjysk Våbenhandel.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#5
Det skal du nu ikke være så ked af Ujensen,

det våben er noget skrammel. Har haft en i hænderne med en "original sniper montage". Ved et ret beskedent pres på kikkerten kunne denne vrides presses hele millimeter. Så meget at man med halvt lukkede øjne kunne se bevægelse/slør.

Jeg vil næsten driste mig til at sige en Bl**** er bedre[Big Grin][:o)][B)]

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#6
Og så er en svd nu heller ikke ret præcis :-) men det er selvfølgelig en anden snak

Mvh

Kelle
Svar
#7
Citat:quote:

For at års tid siden stod der 2 stk. i Østjysk Våbenhandel.

Da jeg var forbi i sidste uge stod der een..... Sikke noget skrammel! Men det er jo en anden snak.

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)