Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skærefiler for "Faldmål"
#1
Hej!
Er der nogen af jer, der ligger inde med skærefiler til de såkaldte "Spinners"?
Se eksempler her: http://www.championtarget.com/products/traps_targets/targets/MetalTargetsandTargetHolders.aspx

Mvh

Michael
Svar
#2
Jeg har AutoCad og dxf filer på ram, chicken, turkey og javelina.

--
mvh M@X.
Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun
[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#3
Hej M@X

Det tænkte jeg nok.
Er det nogen jeg kunne lokke dig til at sende mig en kopi af[Big Grin]?

Mvh

Michael
Svar
#4
Du har mail....

--
mvh M@X.
Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun
[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#5
blærerøve[Big Grin]
de er da ikke nemme at skære med en vinkelsliber (det er jo ikke alle der har adgang til millionmaskiner som en lønbonus[Wink])

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#6
Man takker og bukker!!!

Mvh

michael
Svar
#7
Øhhhh.Bøhhhh Hvad var det for et sprog ?

...og hvis I bare skal sidde og snave kan I så ikke smutte op på værelset ? [xx(]

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#8
@ M@X

Er det muligt er jeg måske også kunne lokke dig til at sende dem til mig? [Smile]

@ STROM

Hvor i landet kommer du fra? Hvis du gerne vil have et par stykker kan jeg da prøve at se om jeg kunne skære nogen til dig, hvis den gamle ikke har noget i mod det.

Mvh
Jonas
Svar
#9
De er på vej.[Smile]

--
mvh M@X.
Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun
[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#10
Ro på drenge..

Jeg har i sidste uge været forbi et smedeværksted hvor de havde en skæremaskine der optisk kunne følge en tegning 1/1. Jeg spurgte om ikke vi kunne finde på et eller andet med de mål, og det accepterede han. Hvis M@X sender en fil til mig på mailen der er koblet til min profil, og alle der så vil have lidt mål sender en PM med besked om antal, vil jeg gerne formidle det.

Mvh.
Lars/Great Dane

'Citat M@X' Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun

...So What - Jeg er udnævnt til skødehund af Miss Speedy Jegsnupperentudekikstil
Great Dane

Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Ro på drenge..

Jeg har i sidste uge været forbi et smedeværksted hvor de havde en skæremaskine der optisk kunne følge en tegning 1/1. Jeg spurgte om ikke vi kunne finde på et eller andet med de mål, og det accepterede han. Hvis M@X sender en fil til mig på mailen der er koblet til min profil, og alle der så vil have lidt mål sender en PM med besked om antal, vil jeg gerne formidle det.

Mvh.
Lars/Great Dane

'Citat M@X' Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun

...So What - Jeg er udnævnt til skødehund af Miss Speedy Jegsnupperentudekikstil



Vil det sige, at alle nu kan få DWD som faldmål? [Wink]

mvh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#12
@ M@X

Tusind tak for filerne [Smile]

@ GD

Mange tak for tilbuddet, men jeg har selv adgang til en autogen/plasma skæremaskine, i det smedefirma som min far er med i. Så det bliver ikke noget problem at lave dem selv, da jeg er blevet oplært i at bruge maskinen [Smile]

Mvh
Jonas
Svar
#13
Jeg vil lige tilføje at jeg har prøveskudt faldmål fremstillet af Hardox 460 og en 17 HMR laver buler i 3,4mm Hardox plade. I 6mm Hardox laver den et lille krater. Begge plader blev beskudt på 40 meters afstand. (Tak til Mosse for bistand)
Jeg anbefaler at I minumum bruger fjederstål som plademateriale. Ellers holder de kun til 22lr.


--
mvh M@X.
Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun
[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#14
Nu var de også kun tiltænkt træning med salonen. Jeg har overvejet at svejse et lille rør på dem og en modvægt i bunden, og derefter lave noget snortræk af en art, så det bliver skydning til bevægeligt mål. Men burde 10mm stålplader ikke være kraftige nok til 22lr og 17hmr?

Mvh
Jonas
Svar
#15
Prøv det, det gjorde jeg.

Jeg sysler med en dansk udgave af international metal silhuette skydning og overholder derfor de internationale mål og den nødvendige energi der skal til for at vælte figurerne.

Amerikanerne bruger samme stålkvalitet som den jeg har fået skåret i.

--
mvh M@X.
Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun
[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#16
Jeg må jo ud og rode lidt rundt på lagerpladsen og se hvad jeg kan finde af forskellige ting og sager at skære i.

Det kunne da være sjovt at prøve at skyde efter de officielle regler, så dem vil jeg da gå i gang med at lede efter [Big Grin]

Du skal i hvert fald have tak for hjælpen endnu en gang M@X.

Mvh
Jonas
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)