Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
You're not the boss today...
#1
Da vi i vores produktion på mit værested er ved at optimere tiderne, kom vores tyske fabrikschef til en afdeling hvor han ville tage tid på arbejdsprocesserne. Han er faktisk så tysk, så der kun mangler et lille firkantet overskæ...I kender typen.

Han siger så til folkene på engelsk som er vores koncernsprog (han taler ikke dansk) 'I will take time on your working processes so please ignore med and pretend that I'm not the boss today'.
Folkene siger OK og arbejder videre og ænser ham ikke på trods af at stopuret kører og han grifler løs på en blok. tre minutter i pausetid stopper chefen så en kollega på vej til pause og spørger hvad han skal. Manden svarer at han skal til pause, og chefen siger prompte 'it's not breaktime now', hvorpå kollegaen svarer 'you're not the boss today' - Og så gik han til pause, mens chefen stod tilbage med åben mund og ikke anede hvad han skulle sige [:I][:o)][Big Grin]

Den er der blevet grinet en del af de sidste dage.

Mvh.
Lars/Great Dane

'Citat M@X' Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun

...So What - Jeg er udnævnt til skødehund af Miss Speedy Jegsnupperentudekikstil
Great Dane

Svar
#2
det er go wærkstedshumor....

A.Nielsen

Fattigdom er en sindstilstand
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar
#3
Jeg tør vædde på at Prøjseren ALDRIG har oplevet et lignende svar.... Fantastisk!!![Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)