Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen!
#52
@Krenchel

Det er for tyndt - det virker næsten som om du selv har en egen politisk dagsorden! Hvis DJ alene ønskede at dementere, at Niels Kanstrup er deres talerør, såhavde det været gjort langt tydeligere på to linier - f.eks:

"Berigtigelse: Danmarks Jægerforbund kan oplyse, at Niels Kanstrup ikke har beklædt stillingen som vildtforvaltnigskonsulent siden XXX og derfor alene kan udtale sig på egne vegne."

I den udsendte pressemeddelelse navngiver man ikke engang NK og man tager desuden stilling til om jagtrejser kan betragtes som gaver eller ej. Altså en direkte indblanding i den konkrete sag og ikke en "uskyldig" berigtigelse af fakta. Læser du den samme pressemeddelelse som jeg????

Jeg er personligt (som tidligere nævnt) fuldstændig ligeglad med hvad BB har lavet i sin ministerperiode, men jeg tror ikke, at det er noget helt urimeligt gæt, at denne sag kan udvikle sig til en politisk skandale i befolkningens øjne, og jeg kan fortsat ikke se, hvilken fordel DJ kan have tænkt sig at opnå ved at blande sig!?

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Beskeder i denne tråd
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 10:59 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:34 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:52 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 04:01 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Høgh - 21-03-2009, 05:29 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af alan - 21-03-2009, 06:31 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 23-03-2009, 09:42 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)