Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen!
#54
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

@Krenchel

I den udsendte pressemeddelelse navngiver man ikke engang NK og man tager desuden stilling til om jagtrejser kan betragtes som gaver eller ej. Altså en direkte indblanding i den konkrete sag og ikke en "uskyldig" berigtigelse af fakta. Læser du den samme pressemeddelelse som jeg????

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.



Høgh

Jeg læser pressemeddelelsen som at en jagtinvitation er hverken mere eller mindre bestikkelse end en hvilken som helst anden gave.
Som jeg læser det formoder jeg at BTs artikel gav et udtryk for at det er meget værre, at bestikke med jagt, end det er at bestikke med noget som helst andet.

Men hvis du er sikker på, at der lægger noget andet i pressemeddelelsen, så formoder jeg også at du har læst den tre siders artikel, der var i BT sidste søndag.

Der må være nogen, som kan scanne denne artikel ind, så vi kan se hvad det er ORJ svarer på inden vi kritiserer pressemeddelelsen.

Hilsen Renegade
Svar


Beskeder i denne tråd
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 10:59 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:34 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:52 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 04:01 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Renegade - 21-03-2009, 06:08 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af alan - 21-03-2009, 06:31 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 23-03-2009, 09:42 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)