Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen!
#55
Citat:quote:

Originally posted by Renegade

Høgh

Jeg læser pressemeddelelsen som at en jagtinvitation er hverken mere eller mindre bestikkelse end en hvilken som helst anden gave.

Hilsen Renegade



Det gør jeg stort set også - og det er en klar stillingtagen til den konkrete sag. Artiklen i BT fremhævede ikke at jagt var nogen speciel form for gave - ex-ministeren er også blevet kritiseret for at have modtaget golfrejser og rabat på en motorcykel. BTs fokus er mest på værdien af gaverne - ikke på indholdet - og rent værdimæssigt er der vel ingen herinde der er i tvivl om, at en klapjagtsdag koster betydeligt mere end "en tur i operaen".

Jeg er principielt enig i at bestikkelse er bestikkelse uanset omfanget, men det er slet ikke pointen her. Pointen er, at DJ går officielt ind med en støtteerklæring i en politisk skandalesag uden nogen form for jagtpolitisk indhold - og det forstår jeg i al sin enkelhed ikke bevæggrunden for.

Det kunne være interessant at vide, om DJs medlemmer bakker op om støtten til Bendt Bendtsen.

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Beskeder i denne tråd
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 10:59 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:34 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:52 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 04:01 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Høgh - 21-03-2009, 06:14 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af alan - 21-03-2009, 06:31 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 23-03-2009, 09:42 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)