Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen!
#63
Citat:quote:

Originally posted by JHA

Citat:quote:

Originally posted by Skovfogedelev Christensen

Citat:quote:

Originally posted by Tikka4ever

Hvis nu tømmermester Jan tager alle hans 10 bedste kunder med på de vildeste luksusferie med hele familien. Intet problem. Jans firma. Jans penge. Jans bekymringer

Hvis nu Grundfos gør det samme for 3/4 af alle lokal politikere i en del af landet som de påregner at starte en kæmpe produktion op så er der et kæmpe problem!!!

Hvis det kun er mig der har det sådan så kald bare mine str 47 alt for små. Så kan vi kalde din optik det samme [:o)]

A.Nielsen

Fattigdom er en sindstilstand



Til JHA: Om rejsen er købt eller arrangeret på eget revir så repræsentere rejsen stadig en værdi.
Mvh
Christensen



Alt skal jo tilsyneladende opgøres i penge nu om dage!! Så selvfølgelig repræsentere jagten en værdi. Men at påstå at arrangementet har kostet omkring 20k er vel lige i overkanten.

Jesper Hansen



@ Jesper og Skovfogedelev
Hvis I citer mig kunne I så ik være rare at forholde jer til det jeg skriver??

Jesper læs det jeg skriver med rødt. Kun 3 korte linier. Det handler ikke om penge eller andet end at en folkevalgt ikke skal forgyldes af et privat firma. Det kan de derimod godt gøre med alle deres andre samarbejdspartnere... til overflød endda.

A.Nielsen

Fattigdom er en sindstilstand
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar


Beskeder i denne tråd
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 10:59 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:34 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:52 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 04:01 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af alan - 21-03-2009, 06:31 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af RINCON - 21-03-2009, 07:40 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 23-03-2009, 09:42 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)