Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen!
#64
Citat:quote:

Originally posted by Tikka4ever

@ Jesper og Skovfogedelev
Hvis I citer mig kunne I så ik være rare at forholde jer til det jeg skriver??

Jesper læs det jeg skriver med rødt. Kun 3 korte linier. Det handler ikke om penge eller andet end at en folkevalgt ikke skal forgyldes af et privat firma. Det kan de derimod godt gøre med alle deres andre samarbejdspartnere... til overflød endda.

A.Nielsen

Fattigdom er en sindstilstand



Hej Tikka

Min post er forkortet af JHA, den er i sin fulde ordlyd

Citat:quote:

Originally posted by Skovfogedelev Christensen

Tikka4ever det lyder til din størrelse 47 er helt passende. Jeg er helt på linie med dig.

Til JHA: Om rejsen er købt eller arrangeret på eget revir så repræsentere rejsen stadig en værdi.

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?



Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar


Beskeder i denne tråd
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 10:59 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:34 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:52 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 04:01 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af alan - 21-03-2009, 06:31 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Christensen - 21-03-2009, 07:53 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 23-03-2009, 09:42 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)