Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen!
#90
Citat:quote:

Originally posted by Tikka4ever

Hey Walnut - hva str sko bruger du?? Lyder lidt som mine egen [8D]

A.Nielsen

Fattigdom er en sindstilstand



Det er ikke usandsynligt [Big Grin]
Har i dag udvist størst mulig selvkontrol [8D] Overværede og overhørte en ældre jæger holde et BB pro "foredrag" overfor en håndfuld andre mundlamme jægere. Temaet var BB´s fedtede pamperi.Her er et par pluk:
.... det er fandme ikke andet end misundelse.....
....når de nu har den ministerbil stillet til rådighed ska´ de sku´også have lov til at bruge den.... og så ska´ ingen blande sig.
OG SÅ DEN ULTIMATIVE OG LAMMESTE:
... hvis vi vil have nogle ordentlige politikere i Danmark, ska´ de sku´ også have nogle goder....
Jeg slog op i banen, drejede stolen 180 grader og valgte at koncentrere mig om min kommende skydning.
Jeg fik senere skudt nogle meget fine serier med den lille Varmint på trods af den stive kuling [Wink][Big Grin][8D]
Walnut

Nu med selvkontrol [8D]
Svar


Beskeder i denne tråd
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 10:59 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:34 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:52 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 04:01 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af alan - 21-03-2009, 06:31 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Walnut - 22-03-2009, 09:45 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 23-03-2009, 09:42 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)