Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen!
#95
Pruuuuuhhh for pokker!
Jeg har læst samtlige artikler omkring B.B. og hans, indtil videre, fra BT`s side, påståede embedmisbrug. Det er indtil videre resulteret i at B.B. er under grundig ransagelse af folketingets ombudsmand, og at Told og Skat er inde i billedet, fordi B.B. vist ikke har svaret skat af værdien på de modtagne ydelser i form af jagt og golfrejser, gennem hans 7 år som minister.
Og ingen steder har Ole Roed været citeret for noget som helst! Den eneste der har offentliggjort en pressemeddelelse fra DJ, er faktisk G.D. Og alt andet lige, så ville jeg da heller ikke stille mig op og hverken forsvare eller dementere noget, der ikke har været udsendt i den danske presse.
Den eneste der er kommet med en uheldig udtalelse, er Henrik Frost,(som forøvrigt er "gammel" militærmand med rang af Oberst, og IKKE betjent), og jeg vil da blive meget forbavset hvis ikke den bliver berigtiget i løbet af dagen. (Og så skal vi vist lige have diverse sjove udtalelser fra uvidende journalister i baghovedet, før vi fæster lid til alt hvad BT skriver, OG journalister fra de øvrige dagblade). Jeg mener senest i en jydsk avis, at en journalist har formået at få en alm. skydevest, konverteret om til en skudsikker vest! Såh........!!!! Så rolig nu, drenge og piger. Dagblade sælger bedre på skandaler, for hvem fanden gider læse klappepåhovedet-historier??? Ja, jeg spørger bare.

Mvh Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar


Beskeder i denne tråd
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 10:59 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:34 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:52 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 04:01 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af alan - 21-03-2009, 06:31 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 23-03-2009, 09:42 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Farmor - 23-03-2009, 11:12 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)