Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen!
#96
Citat:quote:

Originally posted by Farmor

Pruuuuuhhh for pokker!
Jeg har læst samtlige artikler omkring B.B. og hans, indtil videre, fra BT`s side, påståede embedmisbrug.
Mvh Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.



Fandt du den tre-siders artikel fra sidste søndag, som jeg har efterlyst?
Jeg kan stadig ikke ud fra pressemeddelelsen se at ORJ støtter BB, men det er muligt jeg kan hvis/når jeg ser den tre-siders artikel, der svares på i pressemedelelsen.
Der må unægteligt stå noget mere i denne artikel, end i de korte indlæg, der findes på nettet.

Hvor vidt BB er skyldig er denne sag uvedkommende og er for politi og told at komme frem til.
Men når man læser denne tråd får man næsten det indtryk at mange hellere vil have BT, som Politikere, Politi og dommere! Så kan Politikere, Politi og dommere skrive nyheder og så har vi det alle meget bedre.[Smile]

Hilsen Renegade
Svar


Beskeder i denne tråd
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 10:59 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:34 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:52 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 04:01 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af alan - 21-03-2009, 06:31 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 23-03-2009, 09:42 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Renegade - 23-03-2009, 11:42 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)