Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen!
Det er da også rigtigt Høgh [Smile] Sorry [Smile]
Men jeg ville da stadig væk også gerne have læst artiklen, der åbenbart gav anledning til den pressemeddelelse. For den virker jo nærmest som et forsvar mod at jagt skal betragtes som noget uetisk og umoralsk, som jægere bare bruger til at "smøre" hinanden økonomisk med. Og jeg skal da ikke blive forbavset hvis en eller anden smart journalist har udledt netop det, af B.B.`s jagt-og golfrejser. Hvilket jo ingenlunde er tilfældet. Har du selv læst den 3-siders artikel? For så kunne vi måske blive lidt klogere allesammen, i stedet for at gætte på hensigten med pressemeddelelsen.
Jeg ville da gerne have alle facts frem, i stedet for bare at skyde i blinde. For det tror jeg absolut ikke gavner nogen af os.

Mvh Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar


Beskeder i denne tråd
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 10:59 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:34 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:52 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 04:01 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af alan - 21-03-2009, 06:31 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 23-03-2009, 09:42 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Farmor - 23-03-2009, 05:17 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)