Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen!
Det er helt frit efter gamle H.C. - præcis sådan har Kanstrup sikkert ikke udtrykt sig. Da B.T. ringede insisterede jeg selv på kun at blive citeret på baggrund af et skriftligt svar, da sagens karakter nødvendiggør en meget præcis formulering. Det lykkedes nogenlunde for min del. Helt generelt synes jeg nu heller ikke, der er nogen særligt meningsforstyrrende drejninger af fakta i specielt denne artikel.

I bund og grund bryder jeg mig ikke om selve sagen, den interesserer mig ikke specielt og har klart karakter af sædvanlig klapjagt på et udvalgt offer. Men når jeg bliver spurgt til referat om jeg kender reglerne, så svarer jeg efter bedste evne - alt andet ville være underligt. Om det så opfattes hyklerisk, kan jeg ikke gøre så meget ved.

Hvad der derimod interesserer mig langt mere end Bendt Bendtsen er Jægerforbundets efter min mening meget uheldige håndtering af sagen. Jeg forstår fortsat ikke, hvorfor man ikke holder forbundet langt væk fra denne hvepserede.

Seneste: http://www.bt.dk/article/20090323/politik/90323075/

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Beskeder i denne tråd
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 10:59 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:34 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:52 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 04:01 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af alan - 21-03-2009, 06:31 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 23-03-2009, 09:42 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Høgh - 23-03-2009, 06:38 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)