Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen!
Citat:quote:

Originally posted by Krenchel

Jeg repræsenterer mig selv. Det er vel tilladt, uagtet at jeg ikke måtte følge trenden hér på stedet i meningsmæssig henseende.

Mvh.
Jens

It's not the caliber of the rifle that matters,

It's the caliber of the man behind it.



Naturligvis er det tilladt at repræsentere sig selv, men det gør ikke spørgsmålet irelevant.

I en debat som denne, gør det en væsentlig forskel for kommnumikationen om deltagerne har nogle - helt legale - særinteresser eller ej. Det kunne i dette tilfælde f.eks. være arbejde for KU, Danmarks Jægerforbund, Chaufførernes Fagforening eller en stor ehvervsorganisation, der repræsenterer de virksomheder, som har inviteret på jagter og golfture. Et synspunkt har altid værdi i debatten, men det er almindelig fairness i forhold til de øvrige debattører at melde ud, hvis man har specielle aktier i et givent emne.

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Beskeder i denne tråd
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 10:59 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:34 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:52 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 04:01 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af alan - 21-03-2009, 06:31 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 23-03-2009, 09:42 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Høgh - 24-03-2009, 01:42 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)