Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen!
Citat:quote:

Originally posted by Krenchel

..............Deraf min lakoniske konstatering af, at den første som givet vil stå for skud vil være chauføren - og hvor stolte bør de, som har kimet B.T. ned være af det.



Skal vi ikke en gang for alle slå fast, at det er hverken BT eller eventuelle "anmeldere" som har bragt chauføren i denne knibe, det er ham selv, og som jeg skrev i min PM, godt hjulpet af Bendt Bendtsen.

Det er ikke rimeligt at angribe folk som gør opmærksom på sådan en lovovertrædelse. Det må naturligvis være sådan, at de der skriver landets love, har en særlig forpligtelse til at overholde dem.......om ikke andet, så for at mærke konsekvenserne af deres egne tåbeligheder.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar


Beskeder i denne tråd
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 10:59 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:34 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:52 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 04:01 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af alan - 21-03-2009, 06:31 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 23-03-2009, 09:42 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af ID - 24-03-2009, 10:26 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)