Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen!
Citat:quote:

Originally posted by Krenchel

" B.T. blev i går nærmest kimet ned af jægere..."

B.T.'s artikkel fremstår i høj grad som om, at de ikke har taget initiativ i denne sag.

Deraf min lakoniske konstatering af, at den første som givet vil stå for skud vil være chauføren - og hvor stolte bør de, som har kimet B.T. ned være af det.

At jeg tillader mig generaliserende at være morsom på den bekostning, kan jeg ikke se, hvorfor skal medføre at der stilles spørgsmålstegn ved, hvorfor jeg tillader mig at have en personlig holdning hér på sitet.

Dette er mit sidste indlæg i denne sag.

Jeg deltager gerne i en dialog om, hvordan man fører god kommunikation. Men den har næppe hjemme i denne tråd

Jens

It's not the caliber of the rifle that matters,

It's the caliber of the man behind it.



.....FRYD

A.Nielsen

Fattigdom er en sindstilstand
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar


Beskeder i denne tråd
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 10:59 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:34 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:52 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 04:01 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af alan - 21-03-2009, 06:31 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 23-03-2009, 09:42 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af RINCON - 24-03-2009, 10:28 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)