Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen!
Selvom jeg egentlig ikke har interesseret mig for Bendt Bendtsens rolle i sagen, så må jeg tage hatten af for hans håndtering af sagen d.d. En uforbeholden undskyldning, som den han giver den indblandede chauffør, kan ikke udtrykkes mere klart.

Jeg håber, at Bendtsen får lov til at beholde sit jagttegn. Ikke fordi jeg har nogen personlige relationer til manden, men fordi sagen i bund og grund hører til i den lette ende af skalaen og fordi den kommer til at danne præcedens, som ingen anden sag kunne have gjort det. Politiets samtykke til jagttegnene ligger uden for retsvæsnets rækkevidde og kan mig bekendt kun overklages til ombudsmanden. Efter min mening burde afgørelser om inddragelse af jagttegn kunne overklages til almindelige domstole, men indtil det sker, vil enhver jæger, der kommer i søgelyset for lignende forseelser, kunne skæve til udfaldet af denne sag som en rettesnor for, hvad myndighederne normalt anser for at være rimeligt - og ikke mindst klage, hvis man føler sig hårdere behandlet.

Jeg håber at Danmarks Jægerforbund lærer at håndtere pludseligt opståede sager mere professionelt. Det sidste nogen hørte til dem, var da næstformanden erklærede den lemfældige opbevaring og transport af jagtvåben, som B.T. beskrev, som værende fuldt lovlig. Dagens udvikling sætter denne udmelding i et kedeligt perspektiv. Det havde klædt forbundets ledelse at komme med en forklaring, frem for blot at løbe i flyverskjul og overlade mediescenen til eksterne kræfter blandt Danmarks jægere - ingen nævnt ingen glemt.

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Beskeder i denne tråd
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 10:59 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:34 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:52 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 04:01 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af alan - 21-03-2009, 06:31 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 23-03-2009, 09:42 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Høgh - 24-03-2009, 08:12 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)