Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen!
Citat:quote:

Originally posted by Krenchel

Jeg står af debatten og i hvert fald for en tid dette forum.

Hvis det forhold man har et synspunkt dels skal føre til mere personrettet debat og for den sags skyld udsagn som "fryd" fordi man ikke mener debatten tilføres nyt og således ikke behøver kommenteres, så er det spild af tid at bruge min energi hér.

It's not the caliber of the rifle that matters,

It's the caliber of the man behind it.



Hej Krenchel.
Jeg har ikke været enig i ret mange af dine betragninger, selv om/ eller netop fordi jeg har kunnet følge dig i dem. Alligevel synes jeg, at det er svagt, at du trækker dig, fordi du føler dig personligt ramt. Dit helt skæve forsøg på at placere ansvaret for focus på chaufføren hos VTFére stødte formodentlig flere på knapperne.Også undertegnede [}Smile] Det er formodentlig også dette forhold, der førte til Tikka4ever´s følelsesudladning. Personligt ville jeg aldrig kommentere som Tikka4ever gjorde det. Han hæfter også alene for sin bemærkning.
Jeg betragter dig ikke som sagesløs i denne Topic.
Mvh Walnut
Svar


Beskeder i denne tråd
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 10:59 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:34 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:52 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 04:01 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af alan - 21-03-2009, 06:31 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 23-03-2009, 09:42 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Walnut - 24-03-2009, 08:45 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)