Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen!
halløj Walnut
jeg forstår ikke helt hvad du mener med Jeg betragter dig ikke som sagesløs i denne Topic.?

jeg forstår slet ikke at der er så mange forargede/fordømmende indlæg herinde.

formentligt er der ikke en eneste der ikke har brudt våbenloven på et eller andet tidspunkt, og jeg tvivler meget på at vi vil nyde at få hele turen igennem systemet pga f eks at efterlade sit våben i bilen mens man på hjemvejen får en hurtig kop kaffe hos jagtkammeraten, eller lade en anden prøve et par skud med sin riffel.

vi er med en sådan hetz måske med til en opstramning af fortolkningen af våbenloven.

netop på dette forum blev der opfordret meget, til ikke at sidde på den høje hest og være ligeglad med praksis vedr militærlignende våben, hvis man ikke lige selv har noget i klemme her

men selvfølgelig: hvis holdningen er at de folkevalgte skal være 112 % pletfrie og moralske helgener, så er det da den korrekte holdning

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar


Beskeder i denne tråd
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 10:59 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:34 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:52 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 04:01 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af alan - 21-03-2009, 06:31 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 23-03-2009, 09:42 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af STROM - 24-03-2009, 10:22 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)