Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen!
Citat:quote:

Originally posted by STROM

halløj Walnutjeg forstår slet ikke at der er så mange forargede/fordømmende indlæg herinde.

formentligt er der ikke en eneste der ikke har brudt våbenloven på et eller andet tidspunkt, og jeg tvivler meget på at vi vil nyde at få hele turen igennem systemet pga f eks at efterlade sit våben i bilen mens man på hjemvejen får en hurtig kop kaffe hos jagtkammeraten, eller lade en anden prøve et par skud med sin riffel.



Som jeg læser tråden er det ikke overtrædelsen af våbenlovgivningen der er store problem herinde. I mit hovede er de store problemer BB´s forvaltning af skattekronerne, hans vilje til at modtage dyre gaver fra virksomheder der har interresse i hvordan hans beslutninger falder, samt DJ´s håndtering af sagen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar


Beskeder i denne tråd
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 10:59 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:34 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:52 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 04:01 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af alan - 21-03-2009, 06:31 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 23-03-2009, 09:42 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af ujensen - 25-03-2009, 01:40 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)