Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen!
Jeg mener altså også at man SKAL være riffelinstruktør for at overlade riflede våben til en person uden tilladelse. Det er vel også derfor der skal være en uddannet riffelinstruktør til stede ved enhver skydning, på en godkendt bane.
Og så vidt jeg er orienteret, må man indenfor samme husstand opbevare våben i samme skab. Her i huset er vi 3 jægere, og har to skabe. Og det er ikke et problem iht. vores lokale politi og våbenkontor. (ikke det store problem for mig personligt, da jeg har vekselpibe tilladelser til begge min mands piber [Wink] Men ikke til hans øvrige "Legetøj")
Og jeg mener faktisk at den med våbenopbevaring i samme skab, blev lavet om et par år før Raunkjær gik som formand for DJ.

Mvh Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar


Beskeder i denne tråd
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 10:59 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:34 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:52 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 04:01 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af alan - 21-03-2009, 06:31 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 23-03-2009, 09:42 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Farmor - 26-03-2009, 09:18 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)