Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen!
Citat:quote:

Originally posted by Farmor

...............Det er vel også derfor der skal være en uddannet riffelinstruktør til stede ved enhver skydning, på en godkendt bane...........


Det er ikke korrekt, der skal ikke være en uddannet riffelinskruktør til stede ved enhver skydning på en godkendt bane.

Og hvad er det lige med de der riffelinstruktør uddannelser. Som jeg forstår det er det ikke en uddannelse som er offenligt godkendt (juridisk godkendt) - det er kun i DJ den er godkendt....er det korrekt? Kurserne i DJ regi er på 2 dage!!!!!! Til sammenligning er FSV's INSTRK-uddannelse, som er baseret på FKUPUB PS. 180-6 "Undervisning i praksis", absolut ikke et kursus der overståes på 2 dage - efter INSTRK-uddannelsen kommer så yderligere SKYLÆ-uddannelsen. Jeg er helt på det rene med at FSV's uddannelse er bredere og omfatter langt flere våbentyper men at man skulle kunne blive INSTRK på en weekend og derved opnå rettigheder/kompetencer som nævnt tidligere i tråden, lyder ikke realistisk.
Derfor er jeg lidt skeptisk overfor om en riffelinstruktør i DJ regi har så mange rettigheder som en almindelig autodidakt skytte ikke har.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar


Beskeder i denne tråd
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 10:59 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:34 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:52 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 04:01 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af alan - 21-03-2009, 06:31 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 23-03-2009, 09:42 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af ID - 26-03-2009, 10:36 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)