Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen!
Citat:quote:

Originally posted by ID

Citat:quote:

Originally posted by STROM

.............måske er det derfor at man ikke skal fordømme alt for meget i BB sagen [:I]

Saftsusemig nej - netop derfor skal man fordømme Bendt Bendtsen. Som folketingsmedlem er han ansvarlig for lovgivningen og han skal mærke konsekvenserne af sine egne tåbeligheder. Hvis man vil have regler for alting (mistillid til borgernes dømmekraft) skal de virke - det skal ikke være såden lidt filen her og der; nogle gange skal reglerne overholdes andre gange ikke.
I den sammenhæng vil jeg dog lige påpege, at min reageren mod Bendt Bendtsens fadæcer mest skyldes hans lemfældige omgang med mine penge nok så meget hans våbenlovsovertrædelser. Jeg er forøvrigt meget spændt på hvad en dom for overtrædelse af våbenloven har af indflydelse på hans jobsøgning i Bruxelles - normalt er en dom for overtrædelse af våbenloven fatal på en straffeattest - uanste overtrædelsens karakter.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]



Ren poesi. Kunne ikke have udtryk det bedre selv! [Smile]

man kaster ikke perler for svin - men måske burde man begynde
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar


Beskeder i denne tråd
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 10:59 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:34 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:52 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 04:01 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af alan - 21-03-2009, 06:31 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 23-03-2009, 09:42 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af RINCON - 27-03-2009, 02:24 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)