Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen!
Jada..lad os endelig gå forrest i klapjagten på en af de politikkere som er pro jagt, især når forseelsen er af så skræmmende art som her. Det kan kun være i vores egen interesse.

Sarkasme kan være brugt i ovennævnte [Wink]

Jeg er ikke en BB's faste støtter e.lign., men jeg synes at der er gået mode i at grave et eller andet op på en politikker og så forfølge det helt ud i det absurde under påskud af at det er vitalt at samfundet er al-vidende herom. Dette skal ikke ses som en anklage rettet mod forummedlemmerne, men rettere sensationspressen. Jeg siger ikke at ministre skal være hævet over loven, men at forsøge at ødelægge en mand, på baggrund af våbenfragtsagen virker overdrevet. Måske ville vi være bedst tjent med at forholde os lidt passive i denne sag, og overlade "jagten" til dem som startede den.

Mvh
Steen
Svar


Beskeder i denne tråd
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 10:59 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:34 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:52 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 04:01 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af alan - 21-03-2009, 06:31 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 23-03-2009, 09:42 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Steen S - 27-03-2009, 08:55 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)