Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ny lille i huset
#1
Er kommet til at købe en lille ny til skabet [Big Grin]
Reminton 700 Police 26"
[Image: DSC_0683.jpg]
[Image: DSC_0682.jpg]
Er midlertidigt monteret med warner weawer, men en warner rail moa 20 er undervejs.
Montager er venligst udlånt af SAKO, Warner tror jeg nok.
Kikkerten er en af de allerfineste, den jeg lovede SAKO han måtte sende en kugle igennem, hvis han kan ramme et så stort mål [Big Grin]
Har skudt et enkelt skud med den, den er efterfølgene blevet poleret med gold medalion, men virker meget ru i løbet.
Tror at det kommer til at kræve en del pussearbejde at få løbet til at blive rigtig godt.
Den bliver pimpet med alt godt fra havet og fra "nohairenymore" [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Hilsen Steen
Svar
#2
Nåååårrrrhhhhhh.....................den er sød..................hvor mange gange må du op om natten, og lige have den "lille ny" til skulderen.......Tillykke med den...........

"Den bliver pimpet med alt godt fra havet og fra "nohairenymore" .....Please.....jeg er ny hér.....hvem er han?.....(eller hende for den sags skyld,. Det skulle jo være så moderne.....men det kradser, gør det).....altså ham/hende der ikke har så meget hår, som han/hun har haft......... :-)

Med venlig hilsen
Charlie-Bravo-Alpha

[Image: Hunting.jpg]
Med venlig hilsen
Charlie-Bravo-Alpha


Svar
#3
Rygterne vil vide Gammeltoft har mistet håret [Big Grin]

Hilsen Steen
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Just shot

Rygterne vil vide Gammeltoft har mistet håret [Big Grin]

Hilsen Steen



Ligner han så ikke en tøs længere?[Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Svar
#5
Jo - Sinead O'connor

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Jo - Sinead O'connor

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.



Går han så også med fjollede hatte.....[:I]

Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Tikka M695, 338 "Pind-is"
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar
#7
Ja, han/hun har fået en preuserkaputze med sponsornavn på......ligesom Lani - halvfjeldaben[Big Grin][8D][B)]

--
mvh M@X.
Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun
[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#8
Ja gid det bare var håret der var galt, men har lige fået at vide "Den lille ny" er bøsse ![Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Hilsen Steen
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Just shot

Ja gid det bare var håret der var galt, men har lige fået at vide "Den lille ny" er bøsse ![Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Hilsen Steen



.......skabsbøsse.......[Big Grin][8D]

Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Tikka M695, 338 "Pind-is"
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar
#10
Citat:quote:

ligesom Lani - halvfjeldaben



Den lader jeg lige gå videre til min norske halvpart, så får vi se hvor kry du er næste gang der er gangsterfest hos undertegnede [}Smile]

LANI

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....
Mvh.LANI



Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)