Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
aftræk til 202'er
#1
Old topic - I know - men kunne sgu ikke helt overskue de mange hits på seaech. Så:

Jeg er rigtig glad for min 202 (og det er ikke det, jeg vil diskutere[Wink] - men jeg bliver aldrig dus med aftrækket. Jeg vil have/have lavet blødt aftræk.

Jeg har ca. samme forudsætninger for at mene noget om, hvad der skal/kan gøres som Pia Kjærsgaard har for at blive den næste Miss World.

En bøssemager hævder, at det kan klares ved at skifte nogle fjedre og anvende samme aftræk.

Hvad mener ekspertpanelet? Er det en halv løsning? Skal der nyt aftræk for at få det til at spille?

/bundgaard
Svar
#2
Er det er et eller to-punkts aftræk der sidder på nu?

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#3
Der er ikke noget "forspil" - så er det vel 2-pkt. (??).
Og snelle, som jeg er ved at ha' vænnet mig for meget til fra skydebanen og på jagt, hvor jeg sjældent anvender den, synes jeg aftrækket irriterer mig mere og mere.

/bundgaard
Svar
#4
Så er det et trykpunktsaftræk eller et etpunkts aftræk.

Det burde kunne justeres tilfredsstillende.

Alternativet er et match aftræk der har lidt bedre justeringsmuligheder.

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#5
Jeg har fået lavet aftræk på mine 2 stk 202'ere for en lille måned siden.
De var justeret det de kunne på justerskruen, men den ene gik slet ikke tilfredsstillende, samt havde tendenser til Sauer syndrom.
Havde så begge rifler på besøg hos Arne Holgersen, hvor han lavede aftræk på begge, samt nogle andre småting.
Og nu har jeg fået drømmeaftræk på dem begge og det er også blevet MEGET tæt på ens på begge rifler.
Kan klart anbefale dette.

Mvh.
Carsten
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)