Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Endelig......
#21
[Big Grin]
Fortalte i dag på lærerværelset vittigheden om den døende mand og duftene af bagværk fra køkkenet.....
Er den herinde fra? Ellers vil jeg gerne fortælle den [Wink][Big Grin]
Walnut
Svar
#22
Det er simpelthen IKKE rimeligt [B)] Der MÅ være 1, der ikke kender den vits [Big Grin] Er det bare fordi, den ikke handler om p.k og pat...?
Lige nu overvejer jeg at droppe en planlagt 4 timer lang TV transmission omhandlende fremstilling af justerbar skæfteryg.
Walnut

Nu med standup drømme [Big Grin]
Svar
#23
Har I hørt om ham der kom op til lægen og klagede over at der var noget galt med de ædlere dele.

"Lad os se den" sagde lægen.
"Træk venligst af bukserne"

Manden parerede ordre og fremviste et lem på 4 cm.
Lægen: "???????????" hvorefter han brast i latter... [Big Grin]

"DET ER SKU IKKE NOGET AT GRINE AF" råbte manden.
"SÅ HÆVET HAR DEN VÆRET I 14 DAGE NU............"

JPL
JPL
Svar
#24
Jeg kender den ikke Walnut. Fortæl fortæl !

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#25
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Jeg kender den ikke Walnut. Fortæl fortæl !

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.



Du er min helt Lassescout [Big Grin]
En gammel mand havde længe ligget for døden. En duft af bagværk fra køkkenet bredte sig ind i soveværelset, hvor han lå. Manden havde altid holdt af konens bageri og de liflige dufte bragte nyt liv i den døende.Han lod sig falde ned på gulvet og kravlede meget besværet ud i køkkenet. Med det yderste af neglene og med de absolut sidste kræfter lykkedes det ham at hale sig så langt op, at han kunne se de dejligste boller stå på køkkenbordet. Han rakte ud for at tage en. Da hånden lukkede sig om bollen, blev den med et stort klask ramt af en fed kvindehånd: Han kiggede op i konens rødmossede ansigt og fik meldingen: Neeeeeej! Fingrene væk! De skal bruges til begravelsen.
Mvh Walnut

Og endnu engang tak Lassescout [Big Grin] Håber, at den falder i smag.
Svar
#26
Danskundervisning i folkeskolen

Læreren til Ole : Kan du stave til bil?
Ole : b-i-l

Læreren : Og hvad med dig Lise, kan du stave til træ?
Lise : t-r-æ
Læreren : Flot Lise [Smile]

Læreren : Og hvad med dig Muhammed, kan du stave til racediskrimination? [}Smile]

Mvh.
Lars/Great Dane

'Citat M@X' Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun

...So What - Jeg er udnævnt til skødehund af Miss Speedy Jegsnupperentudekikstil
Great Dane

Svar
#27
Citat:quote:


Fortalte i dag på lærerværelset vittigheden om den døende mand og duftene af bagværk fra køkkenet.....
Er den herinde fra? Ellers vil jeg gerne fortælle den
Walnut



Nu bliver du moppet af farmor pga.fremskreden demens....[Big Grin][Big Grin]

Posted - 17/11/2008 : 21:30:56
--------------------------------------------------------------------------------

Vidste i at julebryg indeholder kvindelige hormoner??

Efter 17 stk kan man hverken køre bil eller holde kæft!!

Den ældre mand der boede lidt afsides, opdagede tre mænd i færd med at plyndre hans garage....
Han ringede til politiet, som dog mente at så længe røverne ikke var kommet ind i selve huset, var der ingen fare. Og der var heller ikke nogen ledige biler lige for øjeblikket, der kunne sendes derud..
5 minutter senere ringede den ældre mand igen til politiet og sagde:" det var mig der ringede før. I behøver ikke at gøre noget, for jeg har skudt de tre mænd"!
Et par minutter senere kom 4 politibiler, en politihelikopter og to mandskabsvogne, og så røverne igang med deres udåd i garagen...
Indsatslederen kiggede på den ældre mand og sagde:"Jeg synes jeg fik at vide at De havde skudt de tre mænd"?......
Hvortil den ældre mand svarede:" Og jeg syntes at vagthavende sagde at der ikke var nogen ledige biler.........."

[Manden lå på sit dødsleje, da han mærkede den dejligste duft af nybagt kringle. Med sine sidste kræfter slæbte han sig ud i køkkenet. Men netop som han skulle til at nappe et stykke, råbte konen:"Fingrene væk!!! Det er til begravelsen!!!"

http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...ms=kringle

[Wink]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#28
Ups [:I]
Men Lassescout kendte den ikke, og jeg gjorde det ikke med vilje... og de andre gør det også.. og.. [B)]
Mvh Walnut
Svar
#29
Du kan ikke krybe udenom-når "bessemor" opdager det,bliver du moppet....[Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#30
Citat:quote:

Originally posted by Walnut

Ups [:I]
Men Lassescout kendte den ikke, og jeg gjorde det ikke med vilje... og de andre gør det også.. og.. [B)]
Mvh Walnut



Ta' lige og poler den glorie [}Smile]

Mvh.
Lars/Great Dane

'Citat M@X' Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun

...So What - Jeg er udnævnt til skødehund af Miss Speedy Jegsnupperentudekikstil
Great Dane

Svar
#31
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Danskundervisning i folkeskolen

Læreren til Ole : Kan du stave til bil?
Ole : b-i-l

Læreren : Og hvad med dig Lise, kan du stave til træ?
Lise : t-r-æ
Læreren : Flot Lise [Smile]

Læreren : Og hvad med dig Muhammed, kan du stave til racediskrimination? [}Smile]

Mvh.
Lars/Great Dane

'Citat M@X' Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun

...So What - Jeg er udnævnt til skødehund af Miss Speedy Jegsnupperentudekikstil



Det må da være et helt rimeligt krav til børn af anden etnisk herkomst, at de kan stave mindre og almindeligt forekommende danske ord på lige fod med danske børn [Wink]
Walnut
Svar
#32
Et ægtepar var i en forfærdelig ulykke, hvor kvindens ansigt var alvorligt brændt. Lægen fortalte manden, at de ikke kunne transplantat enhver hud fra hendes krop, fordi hun var for tynd. Så manden tilbød at donere nogle af sine egne skin.However, det eneste huden på hans krop, at lægen mente var egnet skulle komme fra hans balder. Mand og kone var enige om, at de ville fortælle ingen om, hvor huden kom fra, og anmodede om, at lægen også honorere deres hemmelighed. Når alt kommer til alt, var dette et meget ømtåleligt emne. Efter operationen blev afsluttet, alle var forbløffet på kvindens nye skønhed. Hun kiggede smukkere, end hun nogensinde har haft før! Alle hendes venner og familie netop gik på, og på om hendes ungdommelige skønhed! En dag var hun alene med sin mand, og hun var overvundet med følelser på sit offer. Hun sagde: "Kære, jeg vil bare takke dig for alt, hvad du gjorde for mig. Der er ingen måde, jeg nogensinde kunne tilbagebetale dig. "" My Darling, "svarede han," jeg får al den tak, jeg har brug for hver gang jeg ser din mor kysse dig på kinden. "

lille

Des Waidmanns Ursprung liegt entfernt – dem Paradiese nah, da war kein Kaufmann, kein Soldat, kein Arzt,

kein Pfaff, kein Advokat, doch Jäger waren da!
Hilsen Lille

Svar
#33
Citat:quote:

Originally posted by ULG

Vidste i at julebryg indeholder kvindelige hormoner??



Jeps - det er derfor man bliver så snotdum at høre på, hvis man får for mange.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#34
Færgen er ved at synke, redningsbådene er fyldte og sendt væk, tilbage står 4 mænd, heriblandt kaptajnen som fortæller at der kun er 3 redningsveste(ja, jeg ved godt at der ifølge loven skal være 1 til hver, men det var der altså ikke[^]), nå, kaptajnen forklarer at han jo skal aflægge søforhør og derfor er nødt til at tage en af dem, men for at det skal gå rimeligt til vil han lave en quiz og den første som ikke kan svare eller svarer forkert må klare sig uden vest, de 3 andre indvilger og han spørger :
Ole, hvad hed skibet som ramte et isbjerg i 1912 ?
Ole svarer Titanic
Ok, du er videre til næste runde, svarer kaptajnen og spørger Jens :
Hvormange mennesker druknede da Titanic sank ?
1522, svarer Jens, Ok videre, og nu spørger jeg dig Mustapha, hvad hed de ?

[Image: dralflogoKim1.jpg]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#35
Så, så gutter[Smile] Kan i være søde ved Walnut. Vitsen var god og tog ikke skade af en "opfrisker" [Wink] Og et forslag til en sang du kan synge i stedet for " I`m still standing". Prøv med " Vi er de vilde kaniner" af Gnags [Big Grin][Big Grin][Wink]

Og så får i lige en ny:

Fyren til skønheden i baren: -Frøken, jeg bliver desværre nødt til at melde dig til mit forsikringsselskab, for du har forårsaget en bule i mine bukser".
Skønheden trak på skuldrene og svarede:- Så er det en skam at du ikke har forårsaget en fugtskade i mine. Ellers kunne vi nok have løst problemet selv". [8D][Wink]

Mvh Farmor [Wink]

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#36
Citat:quote:

Originally posted by Farmor

Så, så gutter[Smile] Kan i være søde ved Walnut. Vitsen var god og tog ikke skade af en "opfrisker" [Wink] Og et forslag til en sang du kan synge i stedet for " I`m still standing". Prøv med " Vi er de vilde kaniner" af Gnags [Big Grin][Big Grin][Wink]

Og så får i lige en ny:

Fyren til skønheden i baren: -Frøken, jeg bliver desværre nødt til at melde dig til mit forsikringsselskab, for du har forårsaget en bule i mine bukser".
Skønheden trak på skuldrene og svarede:- Så er det en skam at du ikke har forårsaget en fugtskade i mine. Ellers kunne vi nok have løst problemet selv". [8D][Wink]

Mvh Farmor [Wink]

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.



[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Hej Farmor.
Du har masser af credit på kontoen med det udviste storsind [Wink][Big Grin]
Ingen spøg at hugge andres meget gode vitser. Jeg kunne ikke finde den, og ikke huske den helt. Jeg er faktisk vild med det groteske/ kyniske i netop den vittighed[Big Grin]
Mvh Walnut

Fremover vil jeg være tro væbner ved din side og til enhver tid forsvare dig imod de skarnsknægte, der havde forudset mig en krank skæbne [Wink]
Der er så lige noget andet, jeg har glemt at fortælle dig....
Måske, jeg skulle have snakket med dig om det, inden jeg lovede dig væk....... [Wink][Big Grin]
Svar
#37
Tak for joken Walnut, jeg kendte den altså ikke, så der er alligevel sider her på forum jeg ikke har læst.

nå, her er en anden du så nok kan værdsætte:

Det var dengang der var hønsejagt og hønsehunde til. Hen over stubmarkerne gik det efter setterne. Den ene stand afløste den anden, og hundene rejste dem på kommando. De to gamle venner nød jagten som så ofte før, men da de krydsede en landevej, kom et ligtog forbi. Som sande gentlemen tog de kasketterne i hånden og bøjede hovederne mens det passerede. Den ene af jægerne fortsætter, men den anden står og tripper lidt. " kom nu Arne" sige den ene " hunden har stand igen !". " Jooo, tjoooe " Siger Arne. " Men vi var jo nu trods alt godt gift i 31 år, såeee."

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#38
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Tak for joken Walnut, jeg kendte den altså ikke, så der er alligevel sider her på forum jeg ikke har læst.

nå, her er en anden du så nok kan værdsætte:

Det var dengang der var hønsejagt og hønsehunde til. Hen over stubmarkerne gik det efter setterne. Den ene stand afløste den anden, og hundene rejste dem på kommando. De to gamle venner nød jagten som så ofte før, men da de krydsede en landevej, kom et ligtog forbi. Som sande gentlemen tog de kasketterne i hånden og bøjede hovederne mens det passerede. Den ene af jægerne fortsætter, men den anden står og tripper lidt. " kom nu Arne" sige den ene " hunden har stand igen !". " Jooo, tjoooe " Siger Arne. " Men vi var jo nu trods alt godt gift i 31 år, såeee."

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.



[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Hold da op. Det er faktisk ud af samme tangent.....
Mvh Walnut
Svar
#39
Citat:quote:

Hej Farmor.
Du har masser af credit på kontoen med det udviste storsind
Ingen spøg at hugge andres meget gode vitser. Jeg kunne ikke finde den, og ikke huske den helt. Jeg er faktisk vild med det groteske/ kyniske i netop den vittighed
Mvh Walnut

Fremover vil jeg være tro væbner ved din side og til enhver tid forsvare dig imod de skarnsknægte, der havde forudset mig en krank skæbne
Der er så lige noget andet, jeg har glemt at fortælle dig....
Måske, jeg skulle have snakket med dig om det, inden jeg lovede dig væk.......



ØHHH Walnut [:0] Inden du lovede mig væk..........????!!!!
Til hvem? Og hvad havde han dog gjort, siden han skulle straffes SÅ hårdt??? [8D][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

[8D]Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#40
Citat:quote:

Originally posted by Farmor

Citat:quote:

Hej Farmor.
Du har masser af credit på kontoen med det udviste storsind
Ingen spøg at hugge andres meget gode vitser. Jeg kunne ikke finde den, og ikke huske den helt. Jeg er faktisk vild med det groteske/ kyniske i netop den vittighed
Mvh Walnut

Fremover vil jeg være tro væbner ved din side og til enhver tid forsvare dig imod de skarnsknægte, der havde forudset mig en krank skæbne
Der er så lige noget andet, jeg har glemt at fortælle dig....
Måske, jeg skulle have snakket med dig om det, inden jeg lovede dig væk.......



ØHHH Walnut [:0] Inden du lovede mig væk..........????!!!!
Til hvem? Og hvad havde han dog gjort, siden han skulle straffes SÅ hårdt??? [8D][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

[8D]Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.



Hej Farmor.
Der er ikke tale om 1... men mange [:I]
Du er sat på til skæftetræffet [Wink][Big Grin] Gå ikke derind. Der er store penge at hente [Wink][Big Grin] Jeg har forestillet mig noget med en stor kasse og en rød sløjfe [:X][Wink][Big Grin] Springer du fra, har jeg en aftale med en, der hedder Verner. Han har været med i "Scenen er din"
Mvh Walnut
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)