Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Endelig......
#41
Walnut

Jeg tror de tilmeldte til snitnissetræffet springer fra hvis stripperen er lig med farmor. billedet nendenunder af farmor, er taget forleden aften af hendes mand Grand Lux....Efter sigende skulle det våde blik i hendes øjne skyldes hendes tanker på en vestjysk snitnisse hun kunne tænke sig at give bornholmsk åndenød

Hvis du stadigt planlægger at hun (den) skal springe ud, vil jeg foreslå en 40 fods skibscontainer [:0]

[Image: ugly_lady.jpg]

Mvh.
Lars/Great Dane

'Citat M@X' Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun

...So What - Jeg er udnævnt til skødehund af Miss Speedy Jegsnupperentudekikstil
Great Dane

Svar
#42
Farmor har da et overskæg, der ligeså flot som Uffe Ellemans[Big Grin][Big Grin]

[/quote]
Schönauer

Bag enhver succesfuld jæger,
står en arrig kælling


[Image: p----blaser.jpg] [Image: hunter.gif] [Image: Fuchs.gif]
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#43
[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Og nu triller lattertårerne igen, igen ned ad kinderne på mig [Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Hvor kommer sådan nogle ideer dog fra??!!! [Big Grin][Big Grin] Men at komme på efter et døgns tid med netnedbrud, og fravær pga vores lille Rasmine-piges dåb, og så få et par latteranfald af de store.......[Big Grin][Big Grin][Wink] Jamen, det er sgu guld værd [Big Grin][Big Grin][:X]

@G.D. så effektive vækstfremmere tror jeg endnu ikke man kan få, så håret vokser 50 cm og giver en vægtforøgelse på 80 kg på et par døgn [Wink][Big Grin][Big Grin]

[Big Grin] Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)