Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gammel buk
#1
Jeg var i august så uheldig, at jeg kom til at skyde en - efter min målestok - meget flot buk i Sverige. Det er der for så vidt ikke noget at sige til, men fy for satan da, hvor smager den dog grimt.
Er der nogen, som har gode råd til, om man kan lave god mad af den, eller om den kun kan bruges til hundeføde?
Svar
#2
Spegepølse

Spræng det til saltkød

Hak det til fars og bland op med hk svin el okse og bacon

Få køllerne røget

Mvh Bo
Svar
#3
Hvornår er der smagsprøver på nedenstående på din adresse så man kan være sikker på hvilken version man syntes bedst om [:p]

Citat:quote:

Originally posted by langebo

Spegepølse
Spræng det til saltkød
Hak det til fars og bland op med hk svin el okse og bacon
Få køllerne røget
Mvh Bo


Svar
#4
Nu er det jo ikke afklaret, om Bo ligger inde med en gammel buk, men jeg skal gerne lægge kød til.
Jeg skyder kun spidsbukke fra nu af [:p]
Svar
#5
Jeg er helt vild med "bukkesmagen" og æder med største fornøjelse de gamle returbukke - der er muligvis noget tamil eller somalier i mig....

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)