Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagtfeltskydning D 2. Maj i Karup
#1
Hej gutter (M/K),jeg har booket et hold til overnævnte skydning.Er der nogen der vil med?? Indtil videre er jeg alene på holdet,så hvis Tikka'en ikke skal blive alt for varm vil jeg gerne have lidt hjælp![Wink] Så,kom nu ud af busken og meld tilbage til mig hurtigst muligt,skydelederen vil gerne have nogle navne inden for de næste par dage.

På holdet er:

Otterup
Ex-cop
6MM
KSB
Skovfogedelev Christensen
Undertegnede

Så er holdet sat....

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#2
Jeg kan ikke, har et hold tilmeldt i forvejen.

Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar
#3
Hej ULG

Ville rigtig gerne, men sidder forhåbentligt på en nordvendt teresse og får lidt aftensol ind fra venstre.[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Eller skrevet på anden måde, jeg har en aftale med et par antiloper på det tidspunkt[:p]

Men rigtig god fornøjelse

Mvh

Santo og Frue
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#4
Jeg er med!

MEN jeg er ikke sikker på at jeg når at have skudt mærkeskydning inden den 2. maj. Kan det gøre at holdet ikke kan opnå placering hvis vi skyder godt nok til det?

Mvh

Michael
Svar
#5
Jeg undersøger det med,om mærkeskydning er et krav.Jeg ringer til skydelederen idag og spørger.Er der nogen her der ved noget om dét...[?]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#6
hallo Buba der står da den 3/5 i min kalender, så med mindre du skal derned begge dage så skal vi vist have ajourført kalenderen [Smile]

mvh johansen
Svar
#7
Johansen - husk der er skydning i Hadsund med Als- og omegn og Arden jagtforening d. 2/5
Svar
#8
Der skydes begge dage[Big Grin]

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

Nu med 25X forstørrelse.
Nu med sako 75 ss laminat


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#9
Hej Peter!

Du er fuldt opdateret, vores hold har fået en ny tid siden første gang jeg skrev.

Vi skal nemlig skyde den 3/4

Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar
#10
Du AB, har du fået udgangstilladelse begge dage i weekenden?

Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar
#11
Stadig to pladser tilbage på vores hold......Kom nu ud af busken med en tilmelding....[Wink]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#12
Ja, på forventet efterbevilling [Smile]

Mvh. AB
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#13
Du er en heldig fyr, du gamle!

Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar
#14
Hej Ulrik

Hvis der stadig er plads og I har mod på at få en novice i feltskydning, på holdet, vil jeg gerne melde mig.

Mvh
Karsten
Svar
#15
Citat:quote:

--------------------------------------------------------------------------------

Hej Ulrik

Hvis der stadig er plads og I har mod på at få en novice i feltskydning, på holdet, vil jeg gerne melde mig.



Hej Karsten,du skal være velkommen[Smile]

............- en plads tilbage.......[Wink]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#16
Citat:quote:

Originally posted by KSB

Hej Ulrik

Hvis der stadig er plads og I har mod på at få en novice i feltskydning, på holdet, vil jeg gerne melde mig.

Mvh
Karsten



Lækkert! Så er jeg ikke den eneste amatør[Big Grin]! Jeg var begyndt at blive nervøs!
Svar
#17
Husk... at vi lærer alle noget hver gang vi er til en jagtfeltskydning. De første par gange er der selvfølgelige flere ting som man tager til sig.
Jeg har vel skudt en 10 stykker, og kan garantere for at jeg stadig lærer noget nyt hver gang :-)
Undskyldninger kan man også udvikle en hel del af :-) - så der er temaer nok
På den sidste troede jeg at skiven sad et andet sted end den faktisk gjorde. Kunne se masser af klistermærker og tænkte at det nok var deromkring jeg skulle skyde - men det var det IKKE...
Nybegyndere kan søge efter skiver (mener der er nogle links på dette forum) så man er lidt forberedt. Det er nemlig ikke altid at der er den service, at man kan se skiven på tæt hold inden man skal skyde, og uanset kikkert kan man ikke altid se ringene på eks. 200 meter.
http://www.jaegerforbundet.dk/page538.aspx
"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_vinter.gif]
Svar
#18
Hej ULG

Jeg kunne godt være interesseret i den sidste plads, men mangler lige at få afklaret at et familie arrangement ligger næste dag. Er pladsen stadig åben?

Skal lige have snakket med familien i morgen, hvis det hele passer vil mig og 6,5x55 gerne luftes

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#19
Hej "Elev",det lyder godt,håber du kan få "fri"

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#20
Hej Ulrik

Jeg har fået fri af familie så jeg er klar, hvis pladsen er åben endnu.

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)