Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ridser i kikkert
#1
hejsa.jeg har en s&b zenith som har fået et par grimme ridser på alu røret.[xx(].er der nogle der har forslag til rep. af disse.[Smile]

mvh støver.
Svar
#2
Ovnsværte? Nej - seriøst så ved jeg det ikke, men det kunne da være rart at vide, selv om det primært var dengang jeg lod andre montere mine kikkerter jeg havde problemet.
Stort knald = stort smil :-D
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by støver

hejsa.jeg har en s&b zenith som har fået et par grimme ridser på alu røret.[xx(].er der nogle der har forslag til rep. af disse.[Smile]

mvh støver.



De har igen praktisk betydning. Lad dem være som bevis for at grejet ikke er indkøbt til pynt.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#4
jeg er enig i at man godt må se grejet blir brugt[Wink], men de fylder et område på størrelse med en tokrone og springer lige øjnene[xx(].

mvh støver.
Svar
#5
prøv med lidt matsort maling, eller en sprit tusch.

HVORFOR GÅ PÅ ARBEJDE.. NÅR MAN KAN GÅ PÅ JAGT
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#6
sprittusch ser ud til at virke[Smile].så må vi se om det holder til engang regnvejr[Wink].tak for hjælpen.

mvh støver.
Svar
#7
Det var så lidt[Big Grin]

HVORFOR GÅ PÅ ARBEJDE.. NÅR MAN KAN GÅ PÅ JAGT
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#8
Sprittusch holder ikke - men som en salgs opsminkning er det fint.:-)

CP
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#9
Hej Støver.
Jeg har gode erfaringer med pejselak. Den, jeg har, hedder : Pejse-Lak og er fra Miller. Jeg har tidligere brugt den til skrammer og skader på bolte og skruer. Dækker godt. Eneste minus ? kan være, at den er mat. Alternativt kunne en sort blank "cykellak" bruger.
Mvh Walnut
Svar
#10
har lige sammenlignet farve og mathed på min s&b og husets morsø brændeovn [xx(]. tror jeg leder videre,ærgeligt jeg kender en der arbejder på morsø jernstøberi hvor de laver dem.[Wink].

mvh støver.
Svar
#11
Der findes en "Touch Up Pen" fra firmaet "Birchwood".

Jeg har ikke selv prøvet den, men den skulle være velegnet til formålet! [Wink]

http://cgi.ebay.co.uk/Birchwood-Casey-Gl...240%3A1318

mvh.
Swift
Svar
#12
Uni Paint er en lakpen købt hos Panduro Hobby som er en holdbar lak.
Jeg har personligt testet den (den kære Dr. Strangelove syntes at han skulle ligge lige op ad mig og hamre en G3'er af - som bekendt kaster den hylstrene ud med samme hastighed som den sender projektilet afsted) og den virker fortrindeligt.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#13
Hej

Neglelak i den rigtige farve....det virker. Jeg bruger det på min mountainbike når der kommer stenslag mv.

vh
Svar
#14
har kigget på konens forskellige neglelakker ,synes de er for blanke
bestiller en touch up pen[Smile]
jeg kommer tilbage med resultatet.[Smile]

mvh støver.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)