Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
zeiss Victory Diavari 3-12x56 T*
#1
jeg har for et par måneder siden købt et brugt Luftgevær med kikkert sigte og det sigte der sidder påer vist rimlig dyr.
hvad kan man ca få for den,ligner en ny har lige skiftet batteri på det.
har fundet en ny pris på http://www.zeiss.dk/Sportsoptik/Produkto...24x56.aspx 17.290,00 kan det passe og er der evt nogen
der har en fornuftig brugt pris..
Svar
#2
Hej M.B

Jeg synes det lyder underligt der skulle sidde en Zeiss kikkertsigte på et luftgevær. Prøv at poste et billed af kikkerten, så kan vi se om du skulle have ret.

Her er en brugt 3-12x56 T* hos korsholm http://www.korsholm.dk/jagt/produkt.html?tx_ttproducts_pi1[backPID]=690&tx_ttproducts_pi1[product]=6469&cHash=d4ccb2a7ec

(mit link fungere ikke ordenlig. Copy, paste det ind i browseren)

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#3
har ik et digital kamer men har fundet en nøjagtig magen til
[Image: ZRV031256-B40.jpg] den jeg har sidder der dog 2 beslag til montering
Svar
#4
Hej.
Nu oplyser du ikke noget om sælger, eller om luftbøssens værdi, men jeg ville da være en smule bekymret over ikke at kende sælger og ikke have en kvittering på det købte.
Er det en billig luftbøsse må det siges at være et umage par.
Mvh Walnut
Svar
#5
den sad på en gamo shadow csi 5,5mm så ja lidt mærkeligt er det da,men vidste ik den var det værd da jeg købte den ved korskro marked tænkte ik videre over det der,hvor sidder der et serienummer?
Svar
#6
Jeg tror at du gør klogest i at finde serienummeret på den kikkert, som jeg formoder sidder på undersiden. Så sender du et venligt brev til politiet eller bedre endnu, møder op hos dem og beder dem kigge kosterlisten igennem. Den slags er i de fleste tilfælde ikke helt legalt erhvervet på et eller andet tidspunkt, og hvis ikke den er i kosterlisten, kan du beholde den med god samvittighed. Er den derimod meldt stjålet skynder du dig blot at aflevere den og ser meget flov ud, og beklag og sig at du ikke vidste bedre. De lader dig sikkert slippe for videre.

Mvh.
Lars/Great Dane

'Citat M@X' Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun

...So What - Jeg er udnævnt til skødehund af Miss Speedy Jegsnupperentudekikstil
Great Dane

Svar
#7
Han slipper helt sikkert, hvis forklaringen er god - og indkasserer måske endda 10% i findeløn, som han så kan køb en fin kikkert for til luftgeværet, medmindre det også er stjålet [Smile]

J.
Svar
#8
Hvad er der sket med forfatteren?
Mvh.

Yeti
Svar
#9
Det kan jo være han ikke syntes at det var en særlig god ide at aflevere kikkerten....
Stort knald = stort smil :-D
Svar
#10
Lad os nu ikke dømme nogen på forhånd. Det kan fx. være én der har arvet kikkerten, sat den på et luftgevær og senere solgt den til vores (måske) heldige køber.

Med de beskrivelser og (alt for høje) vurderinger der fx. findes på Lauritz, så tror jeg alt er muligt...

Hilsen
Kenneth

-------------------------------------------
CTRL-Z virker desværre ikke i det virkelige liv
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#11
Det kunne også være, at han har taget fejl af datoen og troet, at han postede 01/04 og ikke 02/04[Big Grin]

/bundgaard
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by yeti

Hvad er der sket med forfatteren?



Han slettede vist sig selv....

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#13
det kunne jo også være en spøgefuld skovtrold der ville lave sjov i gaden[:I]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#14
Sidste Korskromarked var i august 2008 - lidt mere end et par måneder siden ! Har selv for år tilbage været ''to'days gueststar'' som kræmmer sammen med en kollega - forprang, det der var forbudt i middelalderen, fungerer fint på Korskromarkedet - og lur mig om der ikke ville have været en kræmmer der ville have spottet varen.

Men sjovt indslag[Smile]
mvh
Svar
#15
- but still - en dag for sent [Wink]

/bundgaard
Svar
#16
Nemlig en dag for sent - eller også er der en eller anden der synes der sker for lidt på siden [Smile][Big Grin]
mvh
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)