Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kajakroere i skudlinjen
#1
Kajakroere tæt på riffelskud

Indskydningsbane til jagtgeværer[?]
Og de så kuglen i luften[:0]

Lidt mere her

[Image: dralflogoKim1.jpg]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#2
ja i påvirket tilstand seer man ting som ikke kan sees!
gad vide hvad de har brugt?Som medicinman sagte stoooor medicin!

Interview to de var vel ikke fra skydebanen alligevel skuddene kom fra!

Lille

Des Waidmanns Ursprung liegt entfernt – dem Paradiese nah, da war kein Kaufmann, kein Soldat, kein Arzt,

kein Pfaff, kein Advokat, doch Jäger waren da!
Hilsen Lille

Svar
#3
Var det ikke Churchill, der udtalte noget i retning af:

"Intet er mere opløftende end at blive skudt på af nogen, der skyder forbi"

Spøg til side. Det lyder da som om kajakroerne rent faktisk har befundet sig tæt på et projektilnedslag i flad vinkel og det er naturligvis ikke iorden. At journalisterne roder rundt i begreberne ændrer jo ikke ved kajakroernes oplevelse. Hvorfor "den sure nabo", drages ind i indslaget må guderne vide.

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#4
Hvis riffelskytter skyder ud over vandet hvor der ofte færdes mennesker, er det dybt uforsvarligt og skal stoppes straks - vi behøver ikke som jægere/skytter automatisk gå på bagbenene fordi folk beklager sig over os.
Man kan sagtens se et riffelprojektil som er ved at "dø" (2-300 m/s) og i særdeleshed hvis det rammer vandet.
At kajakroeren tror at man jager ænder med riffel, er uinteressant i denne sammenhæng; hun kan sikkert skrive en masse, i dette forum, om kajakroning som lægmand ikke kan forstå.

Hvis ikke det støder nogens mandighed, så prøv næste gang i er på skydebanen og har en kammerat med som skyder med en stor kaliber (.50 er det bedste), at lægge jer oven på ham når han ligger og skyder, hold øje med skudafgangen og i vil opdage at man, med det blotte øje, kan følge projektilet (kondensstripen).....det er faktisk forbavsende så "langsomt" 8-900 m/s er!



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#5
Du har ret ID og jeg kan let følge din tankegang.

Jeg kan bare desværre ikke se mig selv på ryggen af en anden mand.......yaksi kaksi kulla.........
Svar
#6
Er det her Farmor kommer ind i historien ??

Mvh Bo [B)](av det kommer til at gøre ondt)
Svar
#7
Tsk tsk Bo [Wink] Mener du at nogen skulle lægge sig på ryggen af mig, eller omvendt?

[Smile]Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by Farmor

Tsk tsk Bo [Wink] Mener du at nogen skulle lægge sig på ryggen af mig, eller omvendt?

[Smile]Farmor



Bo kender dig jo ikke, så han ved næppe hvad han går ind til.

Billedet viser farmor mens hun ligger og soler sig...

[Image: firben.jpg]

Mvh.
Lars/Great Dane

'Citat M@X' Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun

...So What - Jeg er udnævnt til skødehund af Miss Speedy Jegsnupperentudekikstil
Great Dane

Svar
#9
G.D. har du været inde på min Fjæsbogsprofil og hugge billeder??? [Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Jeg vil da absolut heller ikke anbefale nogen at smide sig på ryggen af mig, uden at være inviteret først [Wink][8D] Og slet ikke når jeg er bevæbnet [Big Grin][Big Grin][8D]

[Wink]Farmor

PS. God påske knægt [Wink][Big Grin]

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#10
Det stod i artiklen at kajakroerne kunne "høre" kuglen, det er typisk fordi kuglen er ustabil. I det tilfælde er den knap så farlig, idet energien er ved at være opbrugt. Nogen nem opgave bliver det ikke at forklare kajakroerne at det er de lydløse kugler de skal passe på!!

[Image: PeterandTony0507012-1-1.jpg]


Svar
#11
I dette tilfælde tror jeg nu også, at den pædagogiske indsats falder på et mere tørt sted, hvis den omsættes i en regulær røvfuld til de klaphatte, der ikke havde styr på deres flyvende isenkram - altså de jægere der skød rifler ind uden brugbart kuglefang.

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#12
ID, det du omtaler, tror jeg det kan ses på denne videoklip.
http://www.youtube.com/watch?v=9t31C5JtITA

Nyland
Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by PeterE

Det stod i artiklen at kajakroerne kunne "høre" kuglen, det er typisk fordi kuglen er ustabil. I det tilfælde er den knap så farlig, idet energien er ved at være opbrugt. Nogen nem opgave bliver det ikke at forklare kajakroerne at det er de lydløse kugler de skal passe på!!

[Image: PeterandTony0507012-1-1.jpg]



PeterE

Prøv lige at se dette klip en gang mere med lyd på.
http://www.youtube.com/watch?v=0ABGIJwiGBc

Hilsen Renegade
Svar
#14
Høgh , du har PM !!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)