Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
KFK
#21
[Big Grin][Big Grin][:p][^] Jeg er simpelthen nødt til at prale lidt nu [Big Grin]

Jeg har idag, for første gang nogensinde, skudt 36 i en 40-duers serie [^] Og de par stykker jeg missede, er duer jeg ved at jeg kan ramme ellers [Wink] Så det lod jeg mig ikke hyle ud af [Wink]
Jeg har siden besøget hos Jimmy Hjort, arbejdet med min krydsdominans, og nu giver det fuld bonus [Smile] Når jeg skal skyde venstre og spidsduer, lukker jeg venstre øje mens jeg lader op, og har så fuld højredominans med begge øjne åbne, mens jeg skyder [^]

Tror i den gamle her, har fået mange knuser idag??? [:p][Big Grin][Big Grin]
Jeg er jo så heldig at være omgivet af nogle kanon søde fyre, der bare giver 100% støtte og opbakning, både når det går skidt og godt [Big Grin]
Men den store forbedring, kan jeg ene og alene takke Jimmy Hjort for [^] For dælen hvor er i heldige, i der kommer fast på KFK [Smile]

[Big Grin] Farmor/Annelise, (som slet ikke kan fatte, at det gik så godt, og har meeget svært ved at få grinet af fjæset [Wink] )

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#22
Hej famse.

Tillykke med det flotte resultat.

Når man først har fundet ud af hvad man skal gøre, så bliver alting meget nemmere.[Big Grin]

Men nu er der andre der også kan hjælpe med instruktion, end dem der tager penge for det.

Jeg har været heldig, bl.a. at få hjælp af én af danmarks allerbedste skytter gennem tiden, og det er utroligt som det hjælper med en god instruktør.

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Selv den ringeste dag på jagt, er bedre end den bedste dag på jobbet ... [Smile]

Det skud der ikke er skudt, har ingen fortrudt ...
K&B Claxel Wink




Svar
#23
Takker glædestrålende, Clax [Big Grin][Big Grin]
Grinet sidder stadig klistret fast [Big Grin][Big Grin] For det var bare så herligt at det endelig kørte som det skulle. Og det bedste var, at jeg kunne mærke at min grænse ikke er nået endnu [^]
Den jagtforening jeg er medlem af, har nogle af Bornholms bedste skytter, så bare der er jeg godt hjulpet [Smile] Og som et ekstra kick, blev jeg "tvangsindskrevet" på vores førstehold i A-rækken, til holdskydningen d 24/5. Det er et skulderklap der virkelig betyder noget for mig [^][:I] At de tror på mig, er bare så stort [Smile][^]

[Big Grin][Big Grin][Big Grin]Famse

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)