Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Scania Arms Company ?
#21
Jeg fornemmer, at der nok sker noget i sagen hen over sommeren....[Big Grin]

(Det er det vi i fagsproget kalder en "teaser" [Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin])

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Jeg fornemmer, at der nok sker noget i sagen hen over sommeren....[Big Grin]

(Det er det vi i fagsproget kalder en "teaser" [Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin])



Noget nyt i sagen???

Mvh Michael
Svar
#23
Bøssemageren og jeg selv har været travlt optagede af at få værkstedet køreklart. Om ca. 14 dage indvier vi facilliteterne og går i gang. Så er 250 kvadratmeter svinestald forvandlet til værksted med kontor og kantine og separate rum til metalarbejde, træarbejde, overfladebehandling og svejsning/lodning.

Vi har en masse småreperationer og renoveringer liggende, men vil naturligvis prioritere at komme videre med en egentlig produktion af egne rifler. Målet er at få prototyper klar på to forskellige produktionsmodeller til starten af december.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#24
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Målet er at få prototyper klar på to forskellige produktionsmodeller til starten af december.



Lyder ekstremt spændende - kan du løfte sløret for hvilken type rifler det bliver. Luksusriffel eller hvermandseje?

Mvh

Michael
Svar
#25
Prisen er stadig noget usikker - I første omgang forventes standardudgaverne af begge rifler til prismæssigt at ligge imellem Sako og Blaser....

Ikke verdens billigste, men vi tror på, at der findes et marked for disse - temmelig anderledes - rifler, som modsvarer vor forholdsvis begrænsede produktionskapacitet.

Med hensyn til teknikken, så kan jeg på nuvørende tidspunkt ikke afsløre andet, end at den adskiller sig væsentligt fra andre rifler på markedet. Vi går nu i gang med prototyperne og når vi er tilfredse fremstiller vi en nul-serie på 5-10 eks. som vi sender ud til jagtpressen (og som vi inviterer nogle dralfere til at lege lidt med....). Så må vi se, om de gider kigge på dem....

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#26
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Ikke verdens billigste, men vi tror på, at der findes et marked for disse - temmelig anderledes - rifler, som modsvarer vor forholdsvis begrænsede produktionskapacitet.



Lyder meget spændende! Ser frem til afsløringen.

Held og Lykke med projektet!

Mvh

Michael
Svar
#27
Citat:quote:

(og som vi inviterer nogle dralfere til at lege lidt med....). Så må vi se, om de gider kigge på dem....



HVORNÅR ????????[Big Grin][Big Grin]

Jeg er sikker på at både Skimlen fra Brobøl, en vis "pibetrækker" og undertegnede er klar på en destruktiv test!!![8D]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#28
No doubt.....

[Big Grin]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#29
Referanceladningen er 44gr N200 bag en 160gr kugle i et "6,5 træls" hylster.
Klarer den det er den kandidat til at deltage i anden runde [Big Grin][Big Grin][^]


--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Member of TITANIC swim team 1912
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v487/4...Dakota.gif [/IMG]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#30
jeps!

På den anden må enhver seriøs fabrikant da være klar til at ofre en snes kanoner i videnskabens interesse......[Wink] (så det hele ikke vedblivende er teori og lignende snik-snak)

Med venlig "pragmatisk" hilsen

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#31
Citat:quote:

Jeg er sikker på at både Skimlen fra Brobøl, en vis "pibetrækker" og undertegnede er klar på en destruktiv test


Jeg kan da osse hjælpe[:p],på grund af en sund nysgerrighed siges det at hvis ting kan holde til at jeg bruger det, kan det holde til alt[^]

Har på det seneste testet eller været indblandet i :

Kan et marineskib trække 1600 tons ? : nej pullerterne ryger af og trossen springer[xx(]

Kan man bruge en gummibåd som Ubåd ? : nej, opstanderen knækker og motoren vandfyldes.[B)]

hvor snært kan en havetraktor dreje ?: 30 cm, bare træls at træet var 32cm.[:I]

Tidligere tests : Kan et HK G3 skyde efter at være kørt over af en operationsklar Leopard A1 : nej og hvis det kunne ville det være om hjørner.[:0]

Hvordan man IKKE afkøler piben på et MG 62 : tis ikke på det, det lugter og skidtet slår sig.[xx(]

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#32
Hej Kima, den med Maskingeværet , det samme kan siges om et Browning model 1919 [^][^][}Smile]

The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)