Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lille bror har fået jagttegn
#1
Så lykkedes det for min lillebror at få taget jagttegnet.
Jeg har købt en sabatti jagtriffel til ham, så spørgsmålet er, skal han bare få lavet en bæretilladelse, eller kan man man lave en ekstra tilladelse, så den står i mit navn og samtidig i hans navn.[^]

HVORFOR GÅ PÅ ARBEJDE.. NÅR MAN KAN GÅ PÅ JAGT
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#2
Kryds af under "flere ejere" på ansøgningsblanketten. Så får I en hver.

--
mvh M@X.
Boltlift - or bust...
[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#3
ok, men jeg har allerede tilladelse til den, kan det så stadig lade sig gøre..[?]

HVORFOR GÅ PÅ ARBEJDE.. NÅR MAN KAN GÅ PÅ JAGT
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#4
Det gjord mig og min far i hvert fald på min sauer. Så nu har jeg tilladelse som ene ejer af den mens min far har et styk tilladelse til den om der er flere ejere.

Jeg havde haft min sauer et par år da han valgte at sælge den gamle Carl Gustav der stod i skabet. Han kunne lige gå godt skyde med min sauer, jeg bruger alligevel ofte 7mm eller 338 på jagt, og hvis vi endelig er afsted på samme tidspunkt så er det jo altid nok i våbenskabet til os begge alligevel [^]

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#5
fint, tak for de hurtige svar.

HVORFOR GÅ PÅ ARBEJDE.. NÅR MAN KAN GÅ PÅ JAGT
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#6
Vær obs på at en bæretilladelse ikke kan få våbenpas hvis riflen skal udenlands.
Svar
#7
Der er også den fordel at hvis der står to "ejere" kan den ene "overtage/købe" riflen uden at man igen skal betale for tilladelsen..

________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)