Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skydebaner på Fyn
#1
Hej

Jeg kan se, at der er kommet mulighed for at skyde med riffel i Brobyværk. Det lyder rigtigt fint, og prisen er der jo ikke noget at sige til. Men når man bor i Middelfart, så er der altså 57 km dertil, og det er jo ikke ideelt. Så jeg ville høre, hvad der ellers er af mulighedder på Fyn? Jeg har forsøgt at google lidt, men jeg syntes ikke rigtigt der kommer noget op, eller det er ihverfald sparsomt med informationer. Det jeg søger er baner med både 100 m og 200 m baner, hvor man kan komme med sin jagtriffel, og få trænet mere end det bliver til nu.

På forhånd tak.

Christian Rasmussen
Svar
#2
Hej Christian,du kan også køre til ferritslev...... Men det er jo nok ikke meget kortere...[Wink]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#3
Hej Ulrik

Hvor er det banen ligger, og på hvilke afstande kan der skydes? Findes der evt. en hjemmeside hvor man kan se datoer mm.

Med venlig hilsen

Christian
Svar
#4
Hej.
Banen ligger i Rolfsted på østfyn.Der skydes på 100 og 200 meter,100 meter er med alm.indskydningsskiver og elektronisk buk.På 200 meter skydes der mod elektroniske ringskiver. Der findes ingen hjemmeside. Hvis du vil vide mere er du velkommen til at sende en PM

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#5
Hej.CFR.

Nørup-Bredsten jagtforening har riffeltræning næsten hver lørdag 10-12 , Vingsted skydebaner. 100-200-300m .

Det er kun 20min kørsel for dig i den modsatte retning .

Hilsen A-bolt
Svar
#6
Det närmeste til Middelfart er nok Nr. Esterbölle öst for bogense, ellers er der jo Fredericia mener jeg.

The Shootist
"Live and let live"
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#7
Hej

Jeg takker for svarene. Umiddelbart virker Vingsted som en rigtig god mulighed, da der også er skydning i dagtimerne. Nu skal jeg bare lige finde ud af, om jeg skal melde mig ind i en lokal afdeling af DSS inden jeg kan få adgang.

Mvh.

Christian
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)