Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
leverings tid theopticzone
#1
hej er der nogle der ved hvor lang tid der cirka går fra man bestiller til man står med varen i hånden? jeg overvejer at bestille en busenelle 6500 4,5-30x50 med kliktårn er der nogle der kan sige noget godt om den. min s&b er nemlig nede og få monteret kliktårn og kommer først tilbage den uge hvor bukke jagten går ind. så må jeg jo nøjes med den anden som back up.hvis altså der er rimmelig hurtig leverings tid der fra. det kan jo aldrig vare inden jagten går ind.og jeg skal jo lige nå at skyde ind.
Svar
#2
Jeg kender ikke til deres "normale" leveringstider, men jeg måtte afbestille en Elite 6500 hos dem, da de ikke i første omgang kunne garantere en levering inden 3 uger[:0] De skrev på hjemmesiden at de havde kikkerten på lager, men på bekræftelsen skrev de så "due delivery date from US +2 weeks" Da jeg forhørte mig pr. Email viste det sig at de ikke havde fået dem hjem fra US, og at de ikke vidste hvornår de fik dem hjem, altså kunne de ikke engang garantere de 3 uger, så jeg afbestilte.

Så: Check via telefon eller Email (de reagerer prompte) m.h.t levering, stol ikke på hvad de skriver på selve hjemmesiden.

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu snart med .17 Mach 4 ...
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#3
Man hører den historie tit lige for tiden om alt våbenrelateret.

Det er nok " Obama feber " der raser. Våbenentusiasterne i USA har pisket hinanden op til regulær hamstring af frygt for kommende restriktioner. Så bare vent lidt, nå alle har fået " plenty in stock" og ordrerne ikke tikker så hastigt ind i USA, så kan vi nok få leveret hurtigt og billigt igen [Big Grin].

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)