Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Knott sikker myggenet .
#1
Hej . Er der nogen der ved hvor sådan noget kan skaffes [?]

Det skal bruges til at eftermontere på mit tagtelt [Image: 06.jpg]

, jeg kan kun finde det i hovedenet størrelse , men det bliver vist noget slemt flæggeri [Wink].

Hilsen A-bolt
Svar
#2
Det er nok ikke den store hjælp, men de msr telte jeg har bryder de ikke ind i.

Mvh. Loft
Svar
#3
Har du prøvet en gardin-handler.?? De har det gerne i katalogerne.!!

Jeg fik noget mygge/flue-net hos en gardin-shop - eller var det "JYSK" (Jysk sengetøj, lars larsen) fordi jeg godt kan lide åbne vinduer og ønskede at clipse noget op for at holde myg og fluer ude.

Det er muligt du kan finde det hos en produkt-handler også, altså hos dem der handler med landmænd.
Det kan også godt ske det bare er flue/myggenet som de har.

Har set firmaet 3M også har myggenet i god kvalitet, men om de er knott-sikre, ved jeg ikke.

[Image: Polarbear.gif]
Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#4
Findes der forresten ikke de "vildt-poser" som er lavet af flue/myggenet... altså dem man trækker omkring vildtet når det hænger.???

Ved ikke om de er knott-sikre heller - men det er stort.!

[Image: Polarbear.gif]
Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#5
Hej . Alt hvad jeg har set ved gardinhandler og div. outdoor forhandler har været alm.myggenet !.

Jeg forstår heller ikke at der ikke er et finere i mit telt , for det er dælme ikke noget billigt mærke.

Hilsen A-bolt
Svar
#6
Hej. Så fandt jeg aligevel noget .

Knott hedder midge på engelsk , og vips var der noget på ebay.uk [Smile]

http://cgi.ebay.co.uk/NEW-Single-Compact...240%3A1318
Svar
#7
Efter at være blevet ædt levende af knot under Ron Thomson super net, vil jeg spørge, om der findes bedre net end omtalte?
Mvh Walnut
Svar
#8
Hej Wally .

Netmaskerne skal ned på 0,6mm for at være knot sikker !

Jeg har så lige en rettelse til det net fra E-bay , det var den samme maskestørrelse som de nu 3 forskællige producenters net jeg nu har [xx(] 1,6mm . Jeg opgiver at finde et .

Et hovednet i den meget fine maskestørrelse er ikke så svært at finde .

Hilsen A-bolt
Svar
#9
Jeg købte to chiffon tørklæder i sort og syede dem sammen i siderne. Derefter fik de en elastik syet fast i bund og top. De er knotsikre og nemme at have i lommen.

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

Nu med 25X forstørrelse.
Nu med sako 75 ss laminat


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#10
[Image: DSC024431.jpg]

Jeg har lige købt jagtbeklædning i Baby Sam [Big Grin] Har igennem længere tid luret på de barnevognsnet, som Fruen beskytter vores sovende børn med [8)] De er væsentlig mindre i maskerne end Luksus nettet fra Ron Thomson [B)] Jeg har endnu ikke helt overvundet de omfattende skader fra forleden [B)] Jeg har ikke tendens til nogen form for allergi, men denne skamfering har været på kanten af at kræve allergimedicin for kraftig irritation i de ramte områder. Jeg har i forvejen været træt af, at de eksisterende net i handelen, ud over at de åbenbart ikke virker overfor alle knot, ofte er for små. Der skal være plads til en hat med skygge inden under nettet. Kun på den måde kan man holde de stikkende/ sugende bæster fra ansigtet. Nettet fra Baby Sam er så stort, at det kan samles under jakken. Der skal nemlig også lukkes for alle "indfaldsveje", da bæsterne gerne tager turen på "gåben" op under nettet. En yderligere fordel ved et stort net er, at der kan skydes med det på, fordi det ikke står i spænd over skyggen men blot lader sig trykke ind, når man ser i sigtekikkerten.Min første buk blev skudt med net over hovedet uden problemer. Nettet fåes i flere farver bl.a. andet hvid, sort og brun. Jeg har valgt brun. Prisen er 99,-
Walnut
Svar
#11
Happynanoq , dit tip med en vildtpose var en vinner .

Jeg har købt et vildtnet fra Seeland , ultra små netmasker . Mange tak for tippet , endelig lykkedes det [Smile].

Hilsen A-bolt
Svar
#12
Godt med noget feedback - så ved vi andre hvad vi kan gøre Smile

/Kenneth

-------------------------------------------
CTRL-Z virker desværre ikke i det virkelige liv
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by A-bolt

Happynanoq , dit tip med en vildtpose var en vinner .

Jeg har købt et vildtnet fra Seeland , ultra små netmasker . Mange tak for tippet , endelig lykkedes det [Smile].

Hilsen A-bolt



Jamen det lyder da bare godt. =o)

Det var det eneste jeg kunne komme i tanke om, som kunne have en vis størrelse til at kunne klare jobbet.

Så er der mere tid med konen i klappen [:o)] Det bliver hun nok glad for.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)