Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagt, Vildt & Våben
#1
Det næste nummer af JVV udkommer til abonnenterne i næste uge. Det er det første nummer, der færdiggøres af bladets nye ejer JSL-Publications, der pr. 1. februar overtog bladet fra Aller sammen med bladene Bådnyt og Golfmagasinet.

Vi, der er tilknyttet redaktionen, arbejder lige nu på sommerudgivelsen, som formentligt også bliver den sidste fra vor hånd. Redaktøren - Jens Perto - fratræder pr. 31. juli og langt de fleste fra den kernegruppe af skribenter, der er bygget op omkring JVV, har givet udtryk for, at de i samme forbindelse vil vende sig mod andre projekter. Det gælder også for mit vedkommende.

Vi må bare konstatere, at den nye udgiver har helt andre visioner for JVV, end vi har og parterne ligger så langt fra hinanden, at intet tyder på, at der findes en praktisk løsning som involverer nogen fra den hidtidige redaktion i bladets fremtid.

JSL Publications har endnu ikke løftet sløret for, hvem der overtager redaktionen, men hvem det end måtte blive, ønsker jeg ham/hende al mulig held og lykke med projektet. [Smile]

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#2
Hmmm.. og jeg, som ligehar tegnet abonnement for et blads tid siden...

Det bliver spændende at se, hvordan det så kommer til at tage sig ud...

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#3
Øv hvor træls - og synd.
Det blad var gået hen og blevet rigtig godt.
Men well done og tak for et godt blad så længe det stod på[Smile]

/bundgaard
Svar
#4
Det er da en kedelig nyhed.
Jeg syntes i har lavet et rigtigt godt blad, så tak for det.

Mvh
Sneppen
Mvh
Sneppen
Svar
#5
Æv,det var sgu da træls-"Jeres" blad var da ellers blevet klart bedre end "Jæger"

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#6
Jeg vil overveje at begynde at købe det nu [}Smile]

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Selv den ringeste dag på jagt, er bedre end den bedste dag på jobbet ... [Smile]

Det skud der ikke er skudt, har ingen fortrudt ...
K&B Claxel Wink




Svar
#7
Hej Alle
Ja! Støt op om det og hvis ikke før, så køb da især det sidste nr. derefter må Vi, jo så se hvordan det går.
Lykke til Dem som ikke er med mere [Wink]
Mvh. Nemo
  3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.

Mvh. Nemo
Svar
#8
Hej Høgh

Kan du løfte sløret for hvilken retning de ønsker at tage bladet i?

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#9
Håber ikke det bare bliver en kopi af Jæger efter devisen " den gamle rå oh lad den gå" snøft sob.

Så¨hellere noget hard core teknisk stof á la " Selvfølgelig er en AR-15 en jagtriffel, enhver jæger burde have tre som et minimum !"

...nå, vi får se. Jeg synes nu da ellers den nuværende linie liiiige var til at holde ud [Wink]

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#10
smør[xx(][xx(][xx(][xx(]

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by Skovfogedelev Christensen

Hej Høgh

Kan du løfte sløret for hvilken retning de ønsker at tage bladet i?

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?



Efter sigende er den nye ejer begejstret for illustrationer (han har et dyreblad med en masse farverige sider) så mon ikke det bliver noget a la billedbladet. Samt færdigkøbte indholdsløse småartikler fra det store udland omhandlende den sidste ny lodenknickersmode fra tyskland [xx(][Sad!]

Mit abonnement er opsagt

Mvh.
Lars/Great Dane

'Citat M@X' Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun

...So What - Jeg er udnævnt til skødehund af Miss Speedy Jegsnupperentudekikstil
Great Dane

Svar
#12
Samt færdigkøbte indholdsløse småartikler fra det store udland omhandlende den sidste ny lodenknickersmode fra tyskland

Jeg kunne ellers godt tænke mig at se Høghens små tynde ben i lodenknickers[Big Grin]

Schönauer

Bag enhver succesfuld jæger,
står en arrig kælling


[Image: p----blaser.jpg] [Image: hunter.gif] [Image: Fuchs.gif]
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#13
Jeg undre mig over at man opsiger sit abbonement INDEN man har set bladet!! Giv det dog en chance!

@Høgh. Skal det forstås sådan at du går frivilligt?

PS rygter siger at den nye redaktør har en gravhund ved navn Sc**** og at redaktør og de fleste skribenter blev bedt om at gå.
HUSK NU AT OVENSTÅENDE LINJE KUN ER ET RYGTE Smile
Svar
#14
Der er ingen grund til at kommunikere på rygteplan - her er hvad jeg ved (det er ikke så meget):

1. Jeg har ikke hørt noget om, hvem der er ny redaktør.

2. Jeg har ingen reel anelse om, hvad linien bliver fremover.

3. Redaktøren (Perto) fik tilbud om at blive, men på nye vilkår som han ikke kunne acceptere. (Hvilket jeg har fuld forståelse for)

4. Ingen af os skribenter er mig bekendt blevet kontaktet af den nye ejer/redaktion med henblik på fremtiden, og vi er således hverken blevet bedt om at blive eller gå - men vi taler godt sammen indbyrdes og meldingen er, at stort set alle skribenter p.t. ikke ønsker at deltage længere. Det er absolut frivilligt [Smile] og mon ikke vi finder noget andet fornuftigt at tage os til?

5. Fantastisk med den gravhund!

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#15
Citat:quote:

Originally posted by 375HH

Jeg undre mig over at man opsiger sit abbonement INDEN man har set bladet!! Giv det dog en chance!



Nej jeg vil ej.. [^]

Jeg har måske også hørt lidt mere (løse rygter) og det er nok beslutningsgrundlag for mig.

Mvh.
Lars/Great Dane

'Citat M@X' Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun

...So What - Jeg er udnævnt til skødehund af Miss Speedy Jegsnupperentudekikstil
Great Dane

Svar
#16
Surt - det var/er et s.... godt blad - håber at det fortsætter på samme måde, men man kan jo have sine bange anelser.....[V]
Har været med fra starten.

Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Tikka M695, 338 "Pind-is"
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar
#17
Indtil nu tak for et fantastisk blad (der driver konen til vanvid, når man ikke når de huslige pligter ;-))

Det har været inspirerende og indsigtsfuldt.

Spændende at se om den nye konstallation kan leve op til tidligere.

Mvh. Spejlborg
Svar
#18
Citat:quote:

Originally posted by Spejlborg

........der driver konen til vanvid, når man ikke når de huslige pligter ;-).......

Mvh. Spejlborg



......huslige pligter........[?]

Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Tikka M695, 338 "Pind-is"
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)