Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Justering af aftræk på marlin 917v
#1
Hej alle i våbenkyndige.

Jeg har fået anskaffet mig en marlin 917v og, som så mange tidligere, er jeg kommet frem til at aftrækket er for hårdt (2kg, målt med vægt). Riflen har været skilt ad af en kammerat i et forsøg på at stille det ned, men det lykkedes ikke at stille på det. Jeg har så haft ringet til forhandleren hvor jeg købte riflen for at høre hvad de skulle have for at stille aftrækket og det ville de have 250kr for, hvis det ikke var for bøvlet at skille den ad og file aftrækket.

Jeg vil så høre om dette er en rimlig pris, eller kan det gøres billigere og muligvis bedre? Eller om der muligvis var nogen af "våbenmekanikerne" herinde der kan lave operationen (jeg vil hellere støtte en VTF-våbensmed og jeg stoler nok også mere på jer[Smile])

Den bedste løsning er selvfølgelig at købe et nyt aftræk, men når man lever af en SU [xx(] er der ikke lige råd til det desværre [Sad]

Mvh
Jonas
Svar
#2
Den jeg solgte til Jimmy er trimmet af undertegnede, og jeg laver gerne samme nummer med din, hvis altså du gider at trille til Varde.

Jeg giver kaffe hvis du giver en wienerstang som betaling.

Mvh.
Lars/Great Dane

'Citat M@X' Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun

...So What - Jeg er udnævnt til skødehund af Miss Speedy Jegsnupperentudekikstil
Great Dane

Svar
#3
Det lyder som om vi lige skal have snakket sammen Lars [Smile] Men jeg ved jo ikke om jeg tør, efter det nummer du lavede med min profil sidst [Wink] Jeg fanger dig lige på MSN så vi kan aftale detaljerne.

Mvh
Jonas
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)