Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sommertid og rådyr
#1
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2009/04/28/193311.htm

I det mindste er det ikke en Impala de har sat ind på billedet denne gang[Big Grin]

Ligner mere en White Tail, har i et bud[8D]

I didn't come this far to miss!
I didn't come this far to miss!
Svar
#2
Jamen Anders!
Det er da en helt almindelig gammel rå[:X]
Den har da bare spist din og knægtens giftkage[Big Grin]
Husk kage næste gang og tak for i eftermiddags...
Svar
#3
Nææ, det var bukken der spiste kagen fra Cheminova lavet på yderst brandbart matriale..

Foto er taget da der går fra foderpladsen[8D]

[Image: Antonsbuk.jpg]

Jep, næste gang er der kage med[:p]

I didn't come this far to miss!
I didn't come this far to miss!
Svar
#4
Arrrh, jeg vil nu gå med på formodningen om en white tail.

Den hvide strube, de store øjne med hvid ring omkring og de store ører siger, at det burde være en white tail.

Edit: Hov, nu kom der et nyt billede mens jeg skrev. Føj den er grim den der. Det er altså hjorten i linket i det første indlæg jeg skriver om.

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#5
Ja, jeg hælder også til whitie - eller mule deer - de liger sgu hinanden en del
Svar
#6
Jeg forstår ikke helt det her det er den samme sang hver gang vi stiller uret, når vi nu rykker os 1 timer frem så skulle man da tro at vildt havde 1 time mere og nå hjem på inden trafiken går igang.

KR

Heller komme galt afsted end slet ikke afsted.

Nu plads til 15 i skabet.
If you pay with penuts.

You only get monkeys
Svar
#7
Hæ hæ. Det er vores kunstige klokkeslet vi stiller frem. I virkeligheden rykker vi så en time tilbage, så vildtet har en time mindre til at komme hjem om morgenen.

Men hvis du er i tvivl så bare gør som jeg: jeg møder konsekvent en time for sent hver gang der bliver pillet ved uret, altså både forår og efterår, så skal min chef nok forklare det hele en gang til[Big Grin]

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#8
Vi rykker vel trafikken 1 time i forhold til solopgang ellers forstår jeg det ikke.

KR

Heller komme galt afsted end slet ikke afsted.

Nu plads til 15 i skabet.
If you pay with penuts.

You only get monkeys
Svar
#9
Ja, vi stiller uret en time frem, og må derfor stå en time tidligere op i forhold til solopgang for at komme på arbejde på samme klokkeslet.

Både dyrene og de små børn blive lidt forbavsede over den sære adfærd vi dermed foranlediger. Mine små børn var ihvertfald temmelig gnavne den første ugestid efter miséren.

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#10
svarSadBåde dyrene og de små børn blive lidt forbavsede over den sære adfærd vi dermed foranlediger. Mine små børn var ihvertfald temmelig gnavne den første ugestid efter miséren.)

den rå der mødte en skoda på E45 mellem vejle og kolding. kl lidt over 6 ville sgu ønske at vi ikke havde stillet uret frem så klokken var lidt over 5 og ikke så mange biler på E45[V]
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#11
Nu er det lammene[xx(]

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2009/05/09/095454.htm

I didn't come this far to miss!
I didn't come this far to miss!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)