Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aimfield AIM 60 Dragbag
#1
Jeg har længe været træt af at slæbe min alu-riffelkuffert rundt på jagt og baner osv, da jeg synes den er stor og tung, men den indeholder alligevel næsten kun riflen + et par enkelte småting. Selvfølgelig er riflen "sikker" deri, men jeg går jo ikke og smider med udstyret. Så jeg savnede et etui, der var stort både mht plads til riflen samt til tilbehør. Dem, jeg har set i diverse jagtforretninger, er ikke lige perfekte. MEN på et tidspunkt løb jeg over en test af en AIM 60 Dragbag fra Aimfield Sports. Testen så rigtig god ud, men Aimfields hjemmeside lader noget tilbage at ønske. Den er primitivt lavet med meget små men til gengæld dårlige billeder på. Der er dog en video, der viser detaljerne ved dragbagen, og på baggrund af denne besluttede jeg mig for at tage chancen. Jeg igår fået min Aimfield AIM 60 dragbag leveret. Det har taget 8 dage og kostet mig sammenlagt 1401 kr. incl. alt. Servicen er helt i top. Jeg kan jo ikke sige, at jeg har testet den endnu, men jeg er meget imponeret over kvaliteten. Den virker meget holdbar og på billederne kan i se de forskellige detaljer. Jeg prøvede bare lige at brokke mit baneudstyr deri, og det slugte den uden problemer. Den har rygsækremme, som fungerer meget fint. De kan pakkes væk, hvis man ikke ønsker at bruge dem. Riflen sidder rigtig godt i de tre holdere + lommen til bagkolbe. Der er rum til rensestok, der kan være deri med etui. Min riffel Sauer 202 med 67 cm matchpibe på efterlader ca 25 cm ude i næsen til andet blødt udstyr (Beanbag osv.) Den fåes i en lidt mindre størrelse, men jeg ville ha den store ;-) Håber i kan bruge billederne osv. til noget.

www.aimfieldsports.com

Tooms

[Image: IMG_1045.jpg]

[Image: IMG_1047.jpg]

[Image: IMG_1046.jpg]

[Image: IMG_1048.jpg]

[Image: IMG_1050.jpg]

[Image: IMG_1051.jpg]

[Image: IMG_1052.jpg]

[Image: IMG_1053.jpg]

[Image: IMG_1054.jpg]

"Total overbevisning er forbeholdt dem på sidelinien"
"Total overbevisning er forbeholdt dem på sidelinien"
Svar
#2
jeg vil gerne have sådan én !
er der andre der vil med på en fællesordre, eller er der ikke noget at tjene på det ?

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#3
Portoen lå på ca 11 £, så det er vist ikke vildt ;-) Jeg er lige ved at forfatte en mail til Aimfield. Jeg synes de skal opgradere deres billeder på hjemmesiden. De er så dårlige i kvalitet, at jeg var lidt "nervøs" ved at tage chancen. Derfor lavede jeg også denne tråd, for at vise kvaliteten og den gode oplevelse. Der var endda skrevet "mange tak" på dansk på den håndskrevne kuvert, fakturaen kom i.

Tooms

"Total overbevisning er forbeholdt dem på sidelinien"
"Total overbevisning er forbeholdt dem på sidelinien"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)