Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sverige : Måske skrappere våbenlov
#1
Ny våbenundersøgelse

[Image: dralflogoKim1.jpg]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#2
Nu jages legale våbenejere igen

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#3
Halvautomater kan blive forbudt

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#4
Som sædvanlig de forkerte der rammes...

/Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#5
Ja. Det er igen-igen de forkerte som rammes.

I det sidste indlæg til artiklen, synes jeg dog godt om at der er én, som forsøger at råbe de mere end 700.000 svenske jægere, og sikkert endnu flere sportsskytter op, og forsøger at få dem til at stenmme anderledes ved næste valg, men jeg tror at det bliver svært at få flyttet noget, får våbensager er jo kun en lille del af den "samlede kage" indenfor politik.

Mange hilsner - Per
Svar
#6
De var ellers lige ved at snakke om at vi skulle have lov at have 8 i stedet for kun 6 våben, men det bliver vel næppe til noget nu..

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#7
Forkert at jagte jægere

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#8
Citat:quote:

Forskningen visar genomgående att legala eller tidigare legala, det vill säga stulna, vapen nästan aldrig används vid brott. Istället är det vapen insmugglade från Östeuropa som används,

Mon ikke det samme gælder i Danmark ? Det var skønt hvis nogen gad studere det her i landet, så der kunne komme facts på bordet.

M.v.h. Lasse.
Ikke mærket, modellen eller materialet.
Men præcisionen er ambitionen!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#9
Helt enig Lasse, men det har VI jo vidst længe hvordan det hænger sammen i virkeligheden, men det er jo nlettere at lave en stramning for nlovlige våbenejere og så sige til befolkningen se hvor dygtige vi er, nu kan i FØLE jer sikre....
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)