Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Er der andre der mangler JVV bladet??
#1
Skulle det ikke være udkommet???

Måske er det pga. de nye ejere...[B)]

________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#2
Mit er heller ikke kommet......[Sad]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#3
Jeg har HØRT, at de udsender det i denne uge. Det skulle være udkommet den 30. april. Jeg er selv meget spændt på at se det, eftersom jeg ikke har set korrektur på alle sider - måske er der overraskelser?

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#4
Man må sige, at det pludseligt er blevet pænt meget sværere at få fingrene i [}Smile]

[Image: Takleberry-1.jpg].

Nu med "Harley"-rifler [8D]
Svar
#5
Aller har en hel del gennemslagskraft på løssalgsmarkedet - det har den nye ejer nok ikke i samme udstrækning og derfor savnes bladet nu på mange løssalgssteder.

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#6
Det irreterer mig bare at de lover det kommer til en bestemt dato og så kommer det ikke, men vi der har abonnoment på bladet skal betale til tiden.... Jeg sidder med en stor lyst til at afvise betalingen (via pbs) som bliver hævet imorgen, for i min verden får man ingen penge hvis ikke man leverer varen... Men nu er pbs jo så dejlig forbrugervenlig så man bare kan afvise betalingen selvom den er hævet.. Og jeg kontakter dem i hvertilfalde i morgen og hører hvad de havde forstillet sig...

@Høgh: Er det stadigvæk Aller man skal kontakte??

________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#7
Nej - Aller har solgt bladet til JSL Publications - tlf: 32711200.

Jeg har iøvrigt fået besked om, at man ikke planlægger at udsende det efterfølgende nummer før engang til august.

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Jeg har iøvrigt fået besked om, at man ikke planlægger at udsende det efterfølgende nummer før engang til august.



Så er jeg da pludselig glad for at jeg ikke valgte at forny mit abonement [Wink]

[Image: Takleberry-1.jpg].

Nu med "Harley"-rifler [8D]
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Nej - Aller har solgt bladet til JSL Publications - tlf: 32711200.

Jeg har iøvrigt fået besked om, at man ikke planlægger at udsende det efterfølgende nummer før engang til august.


Mit er heller ikke kommet. Når man overtager et blad og dets abonnenter må der også følge nogle forpligtelser med. Ellers burde alle abonnenter få tilbudt at få refunderet penge for de blade som de ikke har modtaget.
De nye ejere starter med at lave modvind for sig selv og med en mængde skeptiske abonnenter der ikke fornyer deres abonnement per automatik. Dumt.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#10
Jeg har nu afvist min betaling, for jeg er rimelig pist over der ikke kommer nogen for for orientering fra "de nye ejere"... Ikke engang på JVV's hjemmeside står der noget som helst om bladet er forsinket, eller om ændrede planer om udgivelser... Det er fan'me ikke iorden...

Jeg gider ikke engang ringe til dem og skabe mig.. Der kommer vel et blad (og måske en rykker) på et tidspunkt, men de vinder ikke på point...

________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#11
Der er lidt mere information her (for dem der endnu ikke har set det):

http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...C_ID=15550

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#12
Ingen vare (blad) ingen penge betaling stoppet klage og opsigelse af abbo send af sted!

Lille

Des Waidmanns Ursprung liegt entfernt – dem Paradiese nah, da war kein Kaufmann, kein Soldat, kein Arzt,

kein Pfaff, kein Advokat, doch Jäger waren da!
Hilsen Lille

Svar
#13
Har skrevet en mail til dem - så ser vio hvad de svarer - hvis de overhovedet svarer..

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#14
Så kom der lidt respons fra JSL (han læste denne tråd og mailede mig følgende som han bad mig om at poste for ham)..

Kære jagtfolk,

Jagt, Vildt & Våben er netop nu på vej til vores mange tusinde abonnenters brevkasser... Den oprindelige udgivelsesdato var planlagt til den 30. april, men er blevet rykket 14 dage til den 14. maj... Magsinet er netop kommet fra trykkeriet og ligger klar til distribution... Og I kan godt begynde at glæde jer... Magasinet rammer jeres postkasser fra weekenden, og løssalgsstederne på torsdag den 14. maj. JSL PUBLICATIONS distribuerer via Bladkompagniet til landets bladkiosker, og Bladkompagniet står på ingen måde tilbage for UBD, som distribuerer Allers magasiner... Ex. er det Bladkompagniet, som sørger for distribution af samtlige aviser til landets kiosker...

Indholdsmæssigt vil de 112.000 trofaste læsere af Jagt, Vildt & Våben kunne genkende deres magasin, eftersom magasinet redaktionelt er blevet produceret af de selvsamme mennesker, som hele tiden har stået bag magasinet, herunder Jens Høgh, som jeg kan se ytrer sig livligt i debtatten på siden her. Til gengæld har designet fået et løft, bedre billeder samt et flottere og dyrere tryk... Ex. har magasinet nu fået fast ryg, fremfor blot at være hæftet i ryggen...

Planen er herefter at holde en pause henover sommeren, således at næste udgave udkommer primo august... Baggrunden herfor er, at magasinet vil undergå et totalt redesign og udvikling med henblik på at skabe et endnu bedre og endnu mere læseværdigt Jagt, Vildt & Våben... Og jeg tør allerede godt nu love, at der bliver noget at glæde sig til...

God fornøjelse med læsningen...

Med venlig hilsen

Jesper Sehested Lund
Ansvarlig udgiver

JSL PUBLICATIONS A/S
Dortheavej 59
DK-2400 København NV

Tel.: +45 32 71 12 00
Dir.: +45 32 71 12 06
Fax: +45 32 71 12 12
Mob.: +45 20 200 900

e-mail: jsl@jslpublications.dk

________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#15
Citat:quote:

Originally posted by Jesper Sehested Lund

....herunder Jens Høgh, som jeg kan se ytrer sig livligt i debtatten på siden her...



Sikke noget - at "ytre sig livligt" på sin egen hjemmeside. [Smile] Men det er da fint, at der kommer en officiel forklaring her (til de 112.000 trofaste læsere [Smile]), selvom det måske havde været mere på sin plads at oplyse abonnenterne direkte på JVV's egen hjemmeside.

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#16
Det er " Jæger" om igen. De holder også pause om sommeren [xx(][xx(][xx(]

Min interesse for jagt, vildt og skydning holder ikke pause om sommeren [:p] Jeg tror jeg vil til at undersøge de amerikanske og nordiske markeder for et ordentligt magasin. Nogen forslag ? Min interesse er primært jagtlig, men der må gerne være tekniske artikler om våben med både træskæfter og " de stygge sorte" skæfter, long range og den slags.

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#17
trykkes der 112.000 blade pr gang ??

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#18
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Det er " Jæger" om igen. De holder også pause om sommeren [xx(][xx(][xx(]

Min interesse for jagt, vildt og skydning holder ikke pause om sommeren [:p] Jeg tror jeg vil til at undersøge de amerikanske og nordiske markeder for et ordentligt magasin. Nogen forslag ? Min interesse er primært jagtlig, men der må gerne være tekniske artikler om våben med både træskæfter og " de stygge sorte" skæfter, long range og den slags.

Venlig hilsen Lasse



Hej Lasse hvis du kan tysk kan jeg anbefale Wild und Hund

http://www.wildundhund.de/438,1/

Den kommer ind af døren hos mig hver 14 dage uden sommerpause!
Den koster 105 euro for 24-25 udgaver om året inklusive forsendelse!

Lille

Des Waidmanns Ursprung liegt entfernt – dem Paradiese nah, da war kein Kaufmann, kein Soldat, kein Arzt,

kein Pfaff, kein Advokat, doch Jäger waren da!
Hilsen Lille

Svar
#19
Citat:quote:

Originally posted by STROM

trykkes der 112.000 blade pr gang ??



Mon ikke de regner med at der er flere der bladrer i samme eksemplar?

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#20
Citat:quote:

Originally posted by STROM

trykkes der 112.000 blade pr gang ??

mvh
Strom, naturgænger



Det distribuerede nettooplag har de seneste gange ligget lige omkring 10.000 ex.

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)