Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
300win mag
#1
Er vi ikke enige om, at der er mere "knald" i en Win300Mag end graferne her viser[?]
30.06 eren passer i hvertfald ikke hvis dens data skal være ens fra gang til gang [Wink]

http://www.riffeljagt.com/K%20.300%20Winmag.htm

"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#2
Jeg tror i hvert fald der er rigelig knald i, hvis du rent faktisk lykkes med at presse en 300 win mag i en riffel med randtænding.. ;-)

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#3
[Image: 300%20Winchester%20Magnum%20GE.jpg]

[Image: 308%20Winchester%20GE.jpg]

also mere knald i en 308w end i en win300mag[?][:0]

der er [Image: 2537350-798cdd907f188fb2bbfd358076697f1e.jpeg] i graferne....[Wink]

"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#4
I skal lige huske at læse enhederne på akserne , så kan det jo være at det passer alligevel.

Mvh Erik
Man er først fattig når man ingen ønsker har.
Mvh Erik
Man er først fattig når man ingen ønsker har.
Svar
#5
God pointe - men det er så lidt svært at sammenligne over til andre cal.

"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#6
Citat:quote:

der er [Image: 2537350-798cdd907f188fb2bbfd358076697f1e.jpeg] i graferne....[Wink]



der er vist osse [Image: 2537350-798cdd907f188fb2bbfd358076697f1e.jpeg]i dit våbenkendskab[:o)] 300winmag er IKKE med randtænding[Wink][Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#7
Er stået af .... hedder den ikke .300 Win Mag???

"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#8
Citat:quote:

Er stået af .... hedder den ikke .300 Win Mag???


Jeg tror det har noget at gøre med hvor denne tråd er postet.....[Wink][8D][8D]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#9
Jeg sad i Gabestokken flere dage for samme forseelse [xx(][Big Grin] Fuldstændig fastlåst[B)]
Walnut
Svar
#10
Citat:quote:

Jeg sad i Gabestokken flere dage for samme forseelse

Hvem her lukket dig ud[?][?] Det er vist før tid.......[Big Grin][Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#11
Jeg synes også at moderator må ind over her. Det må koste en straf [Big Grin][Big Grin]

Mvh
Jonas
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by ULG

Citat:quote:

Jeg sad i Gabestokken flere dage for samme forseelse

Hvem her lukket dig ud[?][?] Det er vist før tid.......[Big Grin][Big Grin]

Hilsen Ulrik



Jeg nyder hvert minut i frihed [:p]. Der kan være tale om en fejl [8)] Jeg kender ikke fortilfælder og deres evt. kranke skæbner. Efter en tur i gabestok bliver man pænt omhyggelig med at trække den rigtige skuffe ud, når man poster [Wink][Big Grin]
Paranoia Landflygticus
Svar
#13
[Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#14
Nåeeee sådan[Big Grin]

"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)